Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bullermyrens IK A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bullermyrens IK A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
svar till magnus
det fanns ingen domare
fram till finalen, då dök det upp en
från ingenstans
poker är alltid intressant...:) ...chippen ...hörde att du lyckats igen...hmm
Rapportera
Hörde om förnedringen idag, PINSAMT!! Men det var väl för att jag inte var med som gubbarna inte orkade hålla upp fanan, så tolkar jag det :)
Rapportera
Sluta snacka!!
Solklar straff!!
Hade ni spelat bättre oh inte som kärringar så hade ni väl vunnit!!!!
Avesta/Brovallens p-9 lag i handboll som spelade match efter vår träning hade fått ett återbud. Vi föreslog: Felix Lövgren!! Hehe!
Rapportera
FÖRNEDRAD
spelar sån vacker fotboll, inte en avblåsning på hela turneringen, MEN, i finalen hittas en straff som missgynnar lag gul något fruktansvärt, en halvtaskig hands, och sedan när blått får en hands, inte lika tydlig, men ändå, då spelar vi vidare.....
FANIMEJ SÄMRE BEHANDLAD ÄN ARA
ge inte ut nå silvermedaljer för de kommer stanna på prispodiet
DOMARJÄVEL
En liten snubbe?Rakad?Snus överallt?Vet var han bor!
Rapportera