Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bullermyrens IK A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ
Bullermyrens IK
Fotboll
A-lag Herrar

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 okt 2008 Magnus

    En liten snubbe?Rakad?Snus överallt?Vet var han bor!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 kapten gul

    svar till magnus

    det fanns ingen domare

    fram till finalen, då dök det upp en

    från ingenstans

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 tobbe..

    poker är alltid intressant...:) ...chippen ...hörde att du lyckats igen...hmm

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Magnus

    Vem dömde? Var det Kaj(kniven)Bjerlöv ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 XXX

    Hade ni varit "ett lag värt namnet" hade ni kanske vunnit.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Nisse

    Hörde om förnedringen idag, PINSAMT!! Men det var väl för att jag inte var med som gubbarna inte orkade hålla upp fanan, så tolkar jag det :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Domaren

    Sluta snacka!!
    Solklar straff!!
    Hade ni spelat bättre oh inte som kärringar så hade ni väl vunnit!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Domarna

    Avesta/Brovallens p-9 lag i handboll som spelade match efter vår träning hade fått ett återbud. Vi föreslog: Felix Lövgren!! Hehe!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 kapten gul

    FÖRNEDRAD

    spelar sån vacker fotboll, inte en avblåsning på hela turneringen, MEN, i finalen hittas en straff som missgynnar lag gul något fruktansvärt, en halvtaskig hands, och sedan när blått får en hands, inte lika tydlig, men ändå, då spelar vi vidare.....

    FANIMEJ SÄMRE BEHANDLAD ÄN ARA

    ge inte ut nå silvermedaljer för de kommer stanna på prispodiet

    DOMARJÄVEL

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 nordlöv

    Ja det tycker jag du ska göra gurra

    Rapportera

    Rapportera