Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bullermyrens IK A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bullermyrens IK A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
Då censuren varit framme här :) , vill ja återigen tacka för den fina insamlingen till mina barn!!
Blir rörd över den fina gesten!
TACK alla!!!!
Kolorna var GRYMT uppskattade av de små och idag blir det Barnens hus för att inhandla valfri leksak!!!
Återkommer med vad det blev!
Förutsättningarna var ju inte riktigt lika... göra mål mot Vulcanus gamla gubbar eller prestera i div 4 är inte riktigt samma sak...dessutom delas det ju ut andra priser separat för viv 4 och Div 6..
Hylla den som hyllas bör!
Vill därför hylla Pär M för sin insats som obeskriven kung vid hockeyspelet!!!
Han kunde ha fått skytte kung i A-laget, men det var ju poängkung över lag i både A-U,
So just deal with it old man )
Ang Nordlöf så tycker jag det känns lite märkligt att han inte fick pris som skyttekung i A-laget... Mest mål,mest assist..MEN priset går istället till någon som gjort mycket poäng i U-laget (där inte ens Nordlöf spelat!)
Märkligt...
haha tack nogge, tårarna rinner på mina röda kinder.
Jaha då måste de vara Persson eller nordlöv hmm, chansar på Persson ?
Helge: Du är supersnäll Helge! Kanske dig man ska skylla på när barnen alltid kommer att tjata om "söndagsgodis" nu :)
Mannen i kön...?
Ledtråd: Fuskbyggare på Hönsarvsgården... och en hejare på schlagers i kön :)
???//Jag inte neutral ? :/
RapporteraGive me moore !