Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bullermyrens IK A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ
Bullermyrens IK
Fotboll
A-lag Herrar

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 okt 2008 Kaj

    ???//Jag inte neutral ? :/

    Give me moore !

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 Nogge

    Då censuren varit framme här :) , vill ja återigen tacka för den fina insamlingen till mina barn!!

    Blir rörd över den fina gesten!

    TACK alla!!!!

    Kolorna var GRYMT uppskattade av de små och idag blir det Barnens hus för att inhandla valfri leksak!!!

    Återkommer med vad det blev!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 Nogge

    Förutsättningarna var ju inte riktigt lika... göra mål mot Vulcanus gamla gubbar eller prestera i div 4 är inte riktigt samma sak...dessutom delas det ju ut andra priser separat för viv 4 och Div 6..

    Hylla den som hyllas bör!

    Vill därför hylla Pär M för sin insats som obeskriven kung vid hockeyspelet!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 André "helge" Helgesson

    Han kunde ha fått skytte kung i A-laget, men det var ju poängkung över lag i både A-U,

    So just deal with it old man )

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 Nogge

    Ang Nordlöf så tycker jag det känns lite märkligt att han inte fick pris som skyttekung i A-laget... Mest mål,mest assist..MEN priset går istället till någon som gjort mycket poäng i U-laget (där inte ens Nordlöf spelat!)

    Märkligt...

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 André "helge" Helgesson

    ooooh han kör den! :D

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 Nogge

    I say no more.... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 André "helge" Helgesson

    haha tack nogge, tårarna rinner på mina röda kinder.

    Jaha då måste de vara Persson eller nordlöv hmm, chansar på Persson ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 Nogge

    Helge: Du är supersnäll Helge! Kanske dig man ska skylla på när barnen alltid kommer att tjata om "söndagsgodis" nu :)

    Mannen i kön...?

    Ledtråd: Fuskbyggare på Hönsarvsgården... och en hejare på schlagers i kön :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 okt 2008 ???

    kaj: Kan du för en gångs skull vara neutral för engångs skull snälla

    Rapportera

    Rapportera