Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bullermyrens IK A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bullermyrens IK A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
Nya målis rasmus var riktigt bra idag!
Gillar även Anthony,då han har kvaliteter,vänra bara och se!
Bedrövlig var jag men vem var inte de....?
Pinsamt lir idag! Gott ändå att komma in å stå för 100% av mitt lags målproduktion! Guldskovinnare å skyttekung med 2 baljor...
Å vilka mål sen!!!!
Måste också tillägga att av alla nya var rasmus den som stack ut mest! bra träning av honom!
Dommar insatsen var minst sagt svag! avblåst för glidtackling, va f_n
Ses inom en snart framtid
Håller med Kim..Felix är en av de bästa nu!!
Den allra bästa är det inget tvivel om vem det är! Ödmjuk var namnet..
jag förstår inte att alla tycker att det var så "otroligt" att vi vann. hade det klart bästa laget!
drick bärs nu killar!
1000 oddsaren vann helt otroligt !
Stort grattis blåa laget, Wille,Robin,Anders,Mustafa,Tuppen o Baro (stavas det så) med kapten MP i spetsen.
Målisarna utkämpade
en intensiv o jämn kamp där till slut Manne drog det längsta strået. Kul att se både Rasmus o Wassen som periodvis gjorde räddningar som bl.a fick Nogge att få gråa hår.
Alltid lika stort mullrande då de stora elefanterna sätter sig på arslet :)
Gula laget lirade vackrast.
Gröna me mest insida.
Röda ? Var ni me ? Gurra klart bäst !
P.s Jo ! De va straff hur taskigt det än kändes gula lagä.
Felix Lövgren är kanske en av de absolut bästa spelarna just nu!
Rapportera
alltså vem fan stoppade viagra i min drink?
Rapportera