Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bullermyrens IK A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ
Bullermyrens IK
Fotboll
A-lag Herrar

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 okt 2008 wille

    alltså vem fan stoppade viagra i min drink?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Nogge

    Nya målis rasmus var riktigt bra idag!
    Gillar även Anthony,då han har kvaliteter,vänra bara och se!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Gurra

    Bedrövlig var jag men vem var inte de....?

    Pinsamt lir idag! Gott ändå att komma in å stå för 100% av mitt lags målproduktion! Guldskovinnare å skyttekung med 2 baljor...

    Å vilka mål sen!!!!

    Måste också tillägga att av alla nya var rasmus den som stack ut mest! bra träning av honom!

    Dommar insatsen var minst sagt svag! avblåst för glidtackling, va f_n

    Ses inom en snart framtid

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Nogge

    Håller med Kim..Felix är en av de bästa nu!!
    Den allra bästa är det inget tvivel om vem det är! Ödmjuk var namnet..

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Wille

    jag förstår inte att alla tycker att det var så "otroligt" att vi vann. hade det klart bästa laget!

    drick bärs nu killar!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Kajan

    1000 oddsaren vann helt otroligt !

    Stort grattis blåa laget, Wille,Robin,Anders,Mustafa,Tuppen o Baro (stavas det så) med kapten MP i spetsen.

    Målisarna utkämpade
    en intensiv o jämn kamp där till slut Manne drog det längsta strået. Kul att se både Rasmus o Wassen som periodvis gjorde räddningar som bl.a fick Nogge att få gråa hår.

    Alltid lika stort mullrande då de stora elefanterna sätter sig på arslet :)

    Gula laget lirade vackrast.

    Gröna me mest insida.

    Röda ? Var ni me ? Gurra klart bäst !

    P.s Jo ! De va straff hur taskigt det än kändes gula lagä.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 XxX

    PINSAMMA CHIPPEN!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 Joakim Ström

    Felix Lövgren är kanske en av de absolut bästa spelarna just nu!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 FÄRG

    FY FAN VAD RÖTT VAR DÅLIGA IDAG!
    GURRA,MICKE A,BEDRÖVLIGA!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2008 MOB

    PINSAMMA CHIPPEN JAA DET ÄR PINSAMMA, MUTADE OCH MAKTGALNA CHIPPEN!!!

    Rapportera

    Rapportera