Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Det blir perfekt, då kan vi åka genvägen via Lurbobron direkt ut på Enköpingsvägen!!
Bokar plats i din bil Figge kommer hem till dej 7.00, det blir väl bra.
Rapportera
Hejba
Jag vill åka på lördag morgon till E-tuna.
må gott
/anders
Jag vet inte, men vill som vanligt gärna ta min bil.....åker på lördag morgon eftersom jag är borta på fredagkväll och missar kvällsspel i E-tuna. Är det någon mer än Dick som vill åka lördag morgon och saknar bilplats? / Figge
Rapportera
Vem ska åka med vem till e-tuna på Lördag morgon? Jag m.fl. kulle behöva plats i någon bil.Jag kan ta mej till en mötesplats.
Rapportera
Hej.
Jag undrar oxå om andra omg av seriespel veteran-55 går i Sundsvall som inte har något eget lag med där.
må gott
/a a
ps går inte det att ändra till Uppsala som ju kör den helgen? ds
Ska inte alla åka på lördagmorgon??
Rapportera