Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 jun 2018 Anders Löfgreen

    Hejba
    Div 2-laget i serien v55 1p efter dagens spel.

    Må gott
    /a a

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 Mc Macfig

    felix och jag tänkte komma till botan vid innan 18 idag.....

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 Sten-Åke

    Ola H., Martin, Olle S. och jag åker i en bil lördag morgon till Eskilstuna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 Ingalill Halvarsson

    Det blir spel ikväll i Botan

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 Gunnar Sandberg

    Vi kan ta två personer, antingen samling hos oss (/Svanviksvägen 14) eller vid Ica Maxi (Stenhagen)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 Anders Löfgreen

    Hejba

    J tänkte mig till Botaniska i afton.
    Är det någon mer som ska dit vid innan 18?

    må gott
    /a a

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 /o

    Aspolut "Dos e´s"

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 Marianne Henriksson

    Tack Olof hörs på telefon om tid / M

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2018 Anders Löfgreen

    Hejba /o

    Jag med ?

    må gott
    /a a

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 jun 2018 /o

    Och vilka är m fl Dicko?
    Du kan åka med mej, Majsan.

    Rapportera

    Rapportera