Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 27 aug 2018 Marianne

    Gratti till alla Guldspelare🏆bra gjort🌹

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 aug 2018 Stubben

    Grattis till alla i guld i Gefle 😃😃

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 aug 2018 Anki Stubben

    Bra jobbat alla spelade Gefle cup.
    Birgitta Gunnar Dick och Pierre🌹

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 aug 2018 Anders Löfgreen

    Litet får vi tacka Pierres nya klubb men bara litet 👍
    Må gott /anders 😎

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 aug 2018 Anders Löfgreen

    Hejballesammans

    T V Å GULD i Gävle 🌹🌹
    Inte dåligt alls, inte alls dåligt tom
    djävlit bra jobbat 018 bra jobbat 018.

    Må gott /anders 😎

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 aug 2018 Ingalill Halvarsson

    Grattis Grattis till er!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 aug 2018 Ronny

    Lycka till Pierre

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 aug 2018 Andreas Dandenell

    Hej,här med vill jag klargöra att jag kommer att lämna 018 till nästa säsong.
    Mvh

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 aug 2018 Per Gumbel

    Har gjort de uppdateringar som Anders skriver om, förutom Fredriks e-postadress som han får bestämma själv över tycker jag. Om man har flera e-postadresser så kanske man vill ha viss e-post avskiljd från annan. Han får höra av sig själv om han vill ha det ändrat. Överhuvudtaget tycker jag att det som skrivs i den här gästboken borde vara sånt av allmänt intresse. Vill man konversera privat med en eller annan medlem så finns ju medlemslistan här i menyn, och där kan man förhoppningsvis hitta allas e-postadresser.

    /Admin

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 aug 2018 Victoria Gradin Varberg

    Förlåt att jag trakasserar eran gästbok, men är det någon som kan hyra ut en gäststuga eller vet en lägenhet jag kan hyra i 2:a hand fr.o.m 1:a oktober! Hör gärna av er. Boulare från Varberg PS: jag ska studera i Uppsala och har kommit in på en utbildning som reserv!!!

    Rapportera

    Rapportera