Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 6 sep 2018 Blåsvart själ

    Jag/vi ska spela men kan tömma sopor, städa och springa små ärenden samt vara allmänt stöd åt tävlingsledaren.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2018 Marianne

    Vilka hjälper till i köket Hösthelgen 22-23/9. Marianne. Ring eller smsa mig😃🍁076/1051765

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2018 Marianne

    Tilläg Sv cupen v 65 Ove och Martin tillkommer. Gävle. 6 oktober. Mvh M

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 sep 2018 Blåsvart själ

    Snart dags för ELITSERIE-kval V55.
    De som representerar 018: Urban,Maria,Ola,Figge,Lasse,Birgitta.Gunnar och Uff.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 sep 2018 Sten-Åke

    I Sv cupen V65 får man ju vara 8 spelare. Med tanke på vår åldersstatus, där man inte vet om man kliver upp nästa morgon....., kanske det inte är fel att fylla på upp till max. Jag har hört att både Ove och Sten-Eric är intresserade. Det kanske finns fler hugade spekulanter. Bara ett förslag från en röst i septembermörkret.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 sep 2018 Marianne Henriksson

    Uttag Sv cupen v65 6oktober i Gävle. Sten-Åke Birgitta Gunnar Ingalill Dick Marianne Om ni inte kan med.. mig så fort ni kan. Mvh Marianne

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 aug 2018 Sten-Åke

    Tisdagen den 11.9 kl.18.30 kör Höst-Astrid igång i Gottsunda boulehall.
    Insats 20 kronor förutom hallhyran.
    Hallen öppnas c:a klockan 18.00.
    Väl mött Olle och Sten-Åke

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 aug 2018 Marianne

    Grattis Ove och Arne😁

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 aug 2018 Anders Löfgreen

    Vad skådar mitt norra???

    Jo en pallplats till - Grattis boysisar
    Ove J å Arne E 3e plats i LBJ Cup.

    må gott
    /a a

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2018 Blåsvart själ

    Den "mentala" träningen hos 018 börjar ge resultat Pierre. Grattis! Och grattis till veteranerna också.

    Rapportera

    Rapportera