Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Hej boulare. Jag är en bouletjej som spelat mycket mellan 1996-2014. Någon kanske jag har träffat personligen på banorna? Jag skulle så väldigt gärna ha hjälp med boende omkring Uppsala fr.o.m Oktober. Finns det någon som har en lägenhet, 2:a i andra hand å låna ut i 1 år. Eller del av rum i hus eller liknande? ALLT av intresse vore såååå snällt. Jag ska börja plugga nämnligen, så det har blivit lite akut. Tack på förhand. Vicke/Victoria
Rapportera
Hejba Blåsvart själ.
Jag visste inte att Du skulle vara med då Du inte står i anmälan.
må gott
/anders
Det ska naturligtvis vara "som överlämnats av Pierre. Man ska inte krångla till saker I onödan.
Rapportera
Jag tycker att Pierre ska godkänna att Anders får sina klot av Olle som lämnar over dom till Pierre. Om inte det funkar så kan jag tänka mig att gå in som mellanhand.
Rapportera
Hej Pierre.
Lämna dem till Olle Larsson 26/8 så hämtar jag dem hemma hos honom :-- ).
Hej Pierre.
Jag kan inte heller.
Ska vi se till att Olle Larsson har Dina/mina klot med sig från Gefle Cup och att han och jag tar å ses över en kopp kaffe å dessa klot !!!
må gott
/a a
Bra initiativ men själv har jag ingen möjlighet att ansluta.
Rapportera
Kul med Kulknappen. Hoppas på lite sparring. Vi spelar väl som vanligt på tisdagar kl. 18.30 i Gottsundahallen. Börjar ”någon gång” i september.
RapporteraFrån det ena till det andra. Laget som representar 018 i Elitseriekvalet (veteraner): Gunnar S, Birgitta O, Lars F, Ulf Hjelm, Fredrik P, Ola B, Maria J-T och Urban T.
// Urban UK V55