Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Kristian jag gjorde ju mini comeback i b svängen mot Knislinge ju. Håller bara knät blir det ett år till i b svängen hade jag tänkt iaf. Räknar kallt med att Vera ger dig ledigt om söndagarna i vår :)
Rapportera
Pära: Det var ett önsketänkade från min sida. Tänkte jag skulle så ett litet frö. Tänkte att eftersom du undrade om jag skulle fortsätta, så kanske du funderade på en comeback...
Happy biggest looser? Ja, fast inte när det gäller vikten. Där är vi ett par andra som ligger bättre till. Funderar på att anmäla mig till "Tjockholmen", men det har kanske lagts ner?
Kristian ring mig när du ser detta. Pära hur visste du att jag hade varit ute och raggat?
Rapportera
Haha, ja det va ett sjukt rykte. Ungefär lika troligt som att Happy skulle kunna vinna biggest looser..
Någon i din omgivning behöver nog sluta knarka.
Benen på bilden tillhör Hasses senaste hugg som han ragga upp på mulligt.se :)
Pära: Vems ben är det på bilden brevid? Maritas?
Hörde ett otäckt rykte om att Figge och Pära skulle ha hand om b-laget. I så fall ska jag göra allt jag kan för att vara med på de matcherna. Deras genomgångar måste ju höras...
Tycker alla ska skänka Mange, Uffe, happy en tanke, dom har det tufft :)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8022925.ab
Happys hand man ser på den högra bilden va? :)
Pära: Ska bara hitta ett nytt jobb så jag slipper helgerna...
Rapportera