Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 30 okt 2010 Jerry

    Uffe Å: Jag har fixat med innehållet redan:-P

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 okt 2010 Uffe Å

    Jerry - fixar du upp kartongerna med innehåll själv, eller behöver du hjälp? Ring mig isåfall.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2010 Happy

    Nu har vi kört färdigt loppis sakerna för i kväll 4 stycken släpkärror ,började kl 17:00-slutade 23:30 :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2010 Holm d.y.

    Till Marita!
    Jag har fört över pengar men troligtvis syns inte dessa förrän den 1:a nov.
    Det gäller 5 lotter..
    Ses imorgon!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2010 Jerry

    Jag tar med 11 kartonger, de kan han få. Innehållet dricker vi andra upp:-P

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2010 StoffeÅ

    Imorgon smäller det uppe på Vildssvinsvallen.
    Är det någon som har fixat kartonger till Tommy så att han inte sitter utan något att äta???

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 okt 2010 Jesper

    Dom hade ju bra redigerare på infobladet
    Jerry... Grattis till jobbet

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 okt 2010 Happy

    När på lördag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 okt 2010 Kristian

    Förlåt Happy. Tänkte inte på att ni hade begränsat med telefontid på sommarro. Telefonen låg på laddning och innan jag kom på det hade det slutat ringa. Du vet om att jag har mobil va? Vad vill du?

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 okt 2010 Happy

    Kristian varför svarar du inte lägre när jag ringer? vad har jag gjort dig ? snälla söta hör av dig till mig för jag kan inte sova :(

    Rapportera

    Rapportera