Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Ni tror på allvar ni ska ligga i toppen 2011??
Haha detta kommer man skratta gott åt hela helgen!
Önnestad .... bör vara topp tre. Venestad kan slåss om plats 7-8 kanske
Rapportera
Tidigt tips inför 2011 torr tre är följande yngsjö linderöd samt laget nästan längst in i skogen venestad. Botten tre är vinnö nävlinge samt ignaberga... Någon som säger emot?
Rapportera
Kristian, Svar nej. All form av spya tyder på orutin. Kissa på sig ok, klä av sig naken på lokal ok, försöka ligga ok, tro man e osynlig ok mm. Spy får man bara göra om man råkar komma för nära Törna eller om man kollar på Brokeback mountain..
Rapportera
Sorry Joel. Menar du att jag klagade på din roll som festkommitté? Jag tar genast tillbaks det. Det jobb du gjorde ihop med Dennis ska aldrig glömmas. Vi skyller på Stoffe istället...
Rapportera
Pära: Jag har en till. Om man spyr för att kunna dricka mer? Räknas det?
Rapportera
Kristian, super man på lördagen e det ok att spy tidigast på måndagen. Då kan man skylla på att söndagspizzan va skämd.
Rapportera
vem fn är haha o var fn fick du luft ifrån?? skrattar bäst som skrattar sist o du gör bäst i och inte underskatta venestad!! vi är ett stabilt lag långt ut i skogen lätt o försvinna här :) cheers!
Rapportera