Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 8 nov 2010 .....

    Det kan så vara fyrlingen från Ovesholm Andreas Persson Andreas Malmström Rasmus Jönsson och Fredrik Berlin som alla följer med mister hellberg upp i skogarna. Tror på önnestad linderöd och yngsjö

    Taget från rinkabys hemsida

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Kristian

    Hade varit kul att veta om det är några spelare klara. Är det några som ska lämna? När börjar frimånaden? Hellberg tar ju säkert med sig någon från Ovesholm och Tim hade väl några Vinslövpolare på g...

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 ???

    Vilka är detta??

    "Håkan Hellberg tar, om någon missat det, över nya division VI-laget Venestad. Det sägs också att fyra division V-spelare redan skrivit på för klubben."

    PP blogg..

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Uffe Å

    Joel - du är klokast i hela världen :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Joel

    SM GUUULD! Fan vad rättvist!! :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Johan

    Säger bara liverpool.. You never walk alone..

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Johan

    Tror och hoppas att dan stannar hos oss nästa år också. Om inte som tränare utan som något annat i föreningen. Varför inte som lagledare.. Hoppas på det bästa. Men skulle han lämna venestad på så är det bara att önska dan lycka till var han än hamnar..

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Pära

    NEWCASTLE!!! Frågor på det någon trött Arsenal mupp?.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Kristian

    Skogens konung: Är det bara spekulationer? Dan har ju själv sagt att han pratar med Nävlinge. Att han är en otrolig föreningsmänniska är väl alla överens om? Det har ju liksom inte med saken att göra. Själv tror jag och hoppas att Dan stannar kvar i föreningen på något sätt...

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2010 Skogens konung

    Alla ni som spekulerar om var Dan skall bli av, ni kan sluta med det. Dan är en otrolig föreningsmänniska som vet var han hör hemma. En gång Venestad alltid Venestad :)

    Rapportera

    Rapportera