Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 14 nov 2010 Kristian

    På Patrik Perssons blogg, Silly Season del 1, står det med frågetecken efter att Burken och Uffe slutar. Fler rykten, eller är det sant?

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2010 jerry

    Som tränare, måste man vissa taktpinnen. Dan har rekordet, olearys en riktig hójdare-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2010 Figge

    Varför skulle han??!! Han har ju skrivit på för Sprit If och han är väl inte bättre än oss andra!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2010 ....

    Varför skulle han inte vara nykter klockan halv sex en söndagkväll??

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2010 Jerry

    Kul och se om ny cochen e nykter när han dyker upp imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 nov 2010 Törna

    Det bästa med blendad kebab är att man kan använda den som groggvirke

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2010 Kristian

    ...: Stämmer! Just nu är jag hemmafru :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2010 Pära

    Kristian: Jag menade ju källaren i Domushuset.

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2010 ...

    Kristian jobbar du inte på stadium längre? Var där nere idag men dem sa att du inte jobbar längre.. Stämmer det?

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2010 Holm d.y.

    Ngn som kan tänka sig att komma lite senare till träningen på söndag. Kollar nämligen på handboll 1630- ca 1745. Behöver skjuts med!

    YNWA

    Rapportera

    Rapportera