Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 nov 2010 Dan

    Ja då jag lever.
    något annat du ville veta Kristian?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 nov 2010 Holm d.y.

    Vem kan plocka upp mig och Ahl-berg ikväll?
    Först till kvarn!

    0709829541 eller 0733426321

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 nov 2010 Kristian

    Zlatan guldbollen igen. Han lär väl få den tills han lägger av. Han är ju sjukt överlägsen. Finns ingen svensk som är i närheten.

    Någon som hört något om Dan?

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 nov 2010 Jerry

    Törna: Börjar bli, det har du varit länge.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 nov 2010 Törna

    Jag fick förhinder sent så kändes inte lönt att skriva något här. Däremot kommer jag på tisdag och då ska fan tåfisarna och tunnlarna plockas fram.

    Jag vill inte veta av för mycket fys i början för jag börjar fan bli fet med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 nov 2010 Kristian

    Uppdatering om vilka som var och tränade?

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 nov 2010 Tomas

    Tjena Coach!
    Jag kommer inte o tränar idag firar farsadag med familjen ist ! dyker upp på Tisdag ist!

    ha d gött!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 nov 2010 Pära

    Låter bra Kristian, vila dig i form så ses vi till våren :) ....

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 nov 2010 Kristian

    Förresten hade varit kul att kolla vilka som dyker upp på dagens träning, men det blir nog inte så.

    Efter Liverpools matcher mot Wigan och Stoke ligger jag nerbäddad i fosterställning med fördragna gardiner och har proppat i mig rohypnol. Lär nog ligga kvar ända in i januari... :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 nov 2010 Kristian

    Alltid lika spännande med rykten. Fast de blir ju mer trovärdiga om den som skriver dom kan skriva sitt namn.

    Det enda jag vet från Troligts lista är att Tim kommer att fortsätta och att Starnäs ska till Vä. Men det är väl imorgon frimånaden börjar? Då lär det väl hända saker...

    Rapportera

    Rapportera