Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 dec 2012 Centrum

    Vad är det som händer, det blir ju så många nya spelare så det måste stå deras namn på tröjorna så man lär sig vilka dom är om vi mot förmodan måste komma med en kommentar under matcherna. Centrum

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2012 N.Ryd

    Ja; vad säger man!
    Man bara njuter när man ser den ena stjärnspelaren efter den andra skriver på för klubben med stort K!
    Instämmer med övriga inlägg-
    Ni gör ett kanonjobb!
    Ser med glädje fram mot den kommande säsongen!
    ( Håller även med Centrum att det är värt att fira,
    givetvis med måtta som alltid: ).
    Ps. Är det någon som vet om V.Ryd är framskottat ur isoleringen, så vi kan få några kloka kommentarer
    därifrån.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2012 Vice sportchef

    Silver : Självklart ställer André upp när det krisar ! Han erbjuder både kropp och själ !:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2012 Marita Trobäck

    Man måste bara instämma i Centrums jubel - ni är fantastiska killar som fixar så många nya spelare. Även jag som inte begriper ett dugg om fotboll (enl V. Ryd) tycker att det blir ett spännande fotbollsår att se fram emot!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2012 Centrum

    Det man läser är ju godis för en fd spelare som får en att se fram emot ett häääääääääärligt fotbollsår.
    Bra jobbat alla som varit inblandade i detta N.Ryd,V.Ryd och jag skall nog hälla upp en liten med och njuta.
    Klubben som är så viktig för byn.
    CENTRUM

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2012 Silver

    Vice sportchefen måste muta med något? Du erbjuder väl inte Andre's kropp i utbyte mot påskrift??

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2012 Vice Sportchef

    Skrev jag tre smällare ! Det kommer bli 4 stora bomber som smäller av

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 dec 2012 Vice Sportchef

    Imorgon kväll runt 18 slaget så kommer det smälla 3 st nya bomber uppe i Venestad N Ryd , V Ryd och Centrum kommer kunna hälla i sig tre nya öl ! Nu ska det firas i Venestad igen !

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2012 Hansson

    Andre du skall väl spela 2013 så du behöver inte sitta på den bänken... men men boka en plats till mig.
    Ser fram emot ett spännande 2013.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2012 Venestad Busen

    Ljunglöf: Jag har skickat ut klubbens scouter för att värva någon med specialkompetens på området. Tror vi kör nästa presentation på onsdag så håll utkik då. Vi ger oss inte förrän vi nått drömgränsen på 15 nyförvärv.

    Tillsammans super vi mer

    Rapportera

    Rapportera