Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 12 dec 2012 N.Ryd

    Man tackar för inbjudan, men jag måste avstå denna gång!
    Men vi hörs av innan match nr.2!

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 dec 2012 Törna

    Rejält svullen och ont i höften ännu så får stå över idag med tyvärr.
    Som jag sa till Packe i tisdags var detta bara början på mina skador. Om han tvivlar fyller säkert tex Vidal in luckorna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 dec 2012 Centrum

    FREDAGSMATCH.
    Härligt frågan går till mina vapenbröder skall ni hänga på och se hör av er så kan jag1 köra måst ju in och se grabbarna spela kanske svårt att få plats längs långlinjen men vi försöker väl.
    En bra start på helgen sedan blir det julbord i klubbstugan på lördagen sovmorgon på söndag och avslutar med film med familjen på sön eftremiddagen sen har den helgen gott.
    Centrum

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 dec 2012 Matte

    Komigen Venestad nu gör ni ett bra jobb i Alliansen och visar alla som har underskattat är att ni kan spela boll med hjärta. Lycka till!

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2012 Packe

    Tack så hemskt mycket D & O! Detsamma önskar jag er! Vi ses till våren.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2012 TOLLARPS TVÅ STÖRSTA FANS

    Får passa på att önska dig lycka till "Packe" med ditt nya uppdrag i Venestad med så många nyförvärv från Tollarp kan du ej misslyckas vi vill samtidigt önska Dig en God Jul o ett Gott Nytt År!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 dec 2012 Mattias

    Venestad i femman självklart , heja heja venestad.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 dec 2012 centrum

    N.Ryd nej det är ju V.Ryd som står för kommentarerna vi analyserar bara. Men det lär vara ett dj...la drag på bänkarna längs långlinjen.
    Centrum

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 dec 2012 N.Ryd

    Centrum!
    Hur tänkte du nu?
    Vi kommenterar väl aldrig något, eller?
    Men namn på tröjorna är en bra idè!
    Men när jag tänker efter, så låter det kostsamt med
    så många spelare!
    Kanske finns det några sponsorer, som är intresserad av
    att synas på riktigt!
    Kommer detta laget vältränat och samspelt till seriestart,
    kommer nog Kristianstadsbladet på besök!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 dec 2012 Venefan

    Vilka nyförvärv bra spelare som har spelat i höga divisioner, Venestad division fem 2014? stor chans till det ! Lycka till

    Rapportera

    Rapportera