Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torshälla-Nyby IS P10

Följ

P10

Följ oss för uppdateringar
Följ
Torshälla-Nyby IS
Fotboll
P10

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 mar 2020 Elin Segerlind

    Vi beställde tränings t-shirt på team Sportia i stan som har tnis. Det finns en katalog att välja från till varje lag i stan. Sen vilket tryck/namn man vill ha.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 mar 2020 Aram Ibrahim

    Tack Sara, rätt, det ska inte vara träning då 👍 avbokar
    //Aram

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 mar 2020 Sara Lifvergren

    Den 29/3 har det kommit ut kallelse till både träning och futsalserie. Mest för er vetskap. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 feb 2020 Tomas Häggblom

    Hej, Albin kommer inte på kvällens träning

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jan 2020 Aram Ibrahim

    Hej Sara, tack för tipset ;)
    mvh/Aram

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 dec 2019 Sara Lifvergren

    https://www.cupmate.nu/cup/ad-sports-frankecupen Cup i Västerås kanske skulle vara nått? Spännande, utmanande och roligt att möte lite ”nya” lag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Tobias Larsson

    Hej !
    Vincent E kommer inte idag.
    Lite febrig....

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2019 Henrik Segerlind

    Sigge kommer inte på träningen idag 3/12

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 okt 2019 Aram Ibrahim

    Hej Shadi,

    Idag hade vi en bra träning, där grabbarna såg ut och ha roligt. Tyvärr hände nåt som gjorde att två spelare blev ledsna. Beklagar att ni känner situationen är så illa att en spelare ska sluta.

    Vi tränare jobbar aktivt med laget, med vissa grundläggande principer: glädje, respekt, gemenskap.

    Ofta startar vi träning/match genom att just påminna om dessa saker och försöker befästa detta som kultur i laget. Vi kommer fortsätta på detta spår.

    Vi som tränare kan bara göra vårt på träningen, vi behöver föräldrars hjälp att (där det behövs) fortsätta prata med barnen om hur man beter sig mot varandra mm . (I skolan mm)

    Vår synsätt är att en konflikt behöver inte alltid vara negativt, det kan skapa en positiv utveckling för grabbarna och laget om vi kan skapa en trygghet där barnen kan vara sig själva, våga göra fel, våga säga förlåt.

    Låt oss prata per telefon så slipper vi långa utlägg här och för respekt för individerna.

    Mvh
    Aram

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 okt 2019 Aram Ibrahim

    Hej Tobias,
    Vincent blir upplagd inom kort i laget.se.. då får ni inbjudan mm.

    till helgen, han är med enligt schemat

    mvh

    Rapportera

    Rapportera