Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torshälla-Nyby IS Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Torshälla-Nyby IS Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Racke är lik min lillebror Rasmus
Mario S - Michael Reizinger
Fiedel - Victory Tilly
haha skönt att man berör trots att jag inte varit involverad i diskussionen själv! :) Till Aspö IF: Ni gör det bra mot oss och skall inte tas ifrån någonting, ni har gjort en kanon höst och kommer välförtjänt att hänga kvar! Ryktet går att tvillingarna har startat ett pensionärslag tills nästa säsong! :) Till Aziz: Som vanligt är du ute i periferin och snurrar, utan mig i ditt lag hade det aaaaaaaldrig gått vägen :) Till Max: Broder, jag tackar ödmjukast, en ära att lira med Sveriges bästa brax!! Forza TNIS Ps. ryktet säger att folk numera inte ser skillnad på Buris och Flodman :)
Rapportera
HAHAHA
Rapporterainnan jag läser intrvjun så måste man ju bara fråga sig om Plogen fixade sin allra bästa frippa innan kortet togs......