Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torshälla-Nyby IS Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 25 okt 2012 Flodman

    HAHAHA

    innan jag läser intrvjun så måste man ju bara fråga sig om Plogen fixade sin allra bästa frippa innan kortet togs......

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2012 rakke

    Fin intervju! Haha

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2012 Aziz Halimi

    Haha, Flodman, nu kommer draget:) Nyheter minst varannan dag:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 okt 2012 Flodman

    Fan vilket jävla drag det var på denna sidan !

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2012 Fedel

    Tack Viktor. Både jag o Victory Tilly är Vinnare.)

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2012 Rocco

    Tur att damerna inte går på utseende...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 okt 2012 Viktor Elm

    Racke är lik min lillebror Rasmus
    Mario S - Michael Reizinger
    Fiedel - Victory Tilly

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 sep 2012 Labbe

    Alexander Gerndt och Max K !

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 sep 2012 Labbe

    http://sport.se.msn.com/photopage.aspx?cp-documentid=250922483

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 sep 2012 Robert Berg

    haha skönt att man berör trots att jag inte varit involverad i diskussionen själv! :) Till Aspö IF: Ni gör det bra mot oss och skall inte tas ifrån någonting, ni har gjort en kanon höst och kommer välförtjänt att hänga kvar! Ryktet går att tvillingarna har startat ett pensionärslag tills nästa säsong! :) Till Aziz: Som vanligt är du ute i periferin och snurrar, utan mig i ditt lag hade det aaaaaaaldrig gått vägen :) Till Max: Broder, jag tackar ödmjukast, en ära att lira med Sveriges bästa brax!! Forza TNIS Ps. ryktet säger att folk numera inte ser skillnad på Buris och Flodman :)

    Rapportera

    Rapportera