Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjeby IF P-13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Öjeby IF P-13.
P-13
Följ oss för uppdateringar
Hej!
PSG Veckan:
Torsdag checkas laget in på PSG.
Då får laget ett band. Detta band ska sitta på under hela helgen.
Under Torsdagen går laget och ser PIF Dam möta Hammarby.
Samling 17.30 utanför LF Arena. Där får även grabbarna sina band.
Båda lagen spelar i blå matchkläder.
Då grabbarna spelar match på fredagkväll, har vi beslutat att inte gå paraden.
Då kan grabbarna ladda upp inför match istället.
Det kommer vara en hektisk helg, så det är viktigt att alla äter bra, får i sig vätska och vilar mellan matcherna.
Vi har samma mål som tidigare år.
Pokalen ska till ÖIF/IBFF!
Ska bli en härlig helg som vi ser fram emot! Trist att de inte ska gå paraden, känns som det ”ingår” i PSG och att många av grabbarna gärna går den, att känslan av en rolig helg är lika viktig som själva matcherna och resultatet.
RapporteraRapportera
Lycka till hälsar Elliott👊
RapporteraRapportera
Ja kul med PSG, instämmer med Jennie om paraden, har ni kollat av med grabbarna? Tänker det är en kul upplevelse samt att ÖIF är en av huvudföreningarna
RapporteraRapportera
Beslut gällande paraden togs i samråd med samtliga ledare. Ena laget har match 22.00 (med samling 21.30). Det ansågs bli för tight för att gå paraden.
RapporteraSpelarna är inte tillfrågade, då beslutet tas av ledarna.
Rapportera