Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjeby IF P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ

PSG-Veckan

för 5 dagar sedan 4 kommentarer 266 visningar
Stefan Edelbro Lagledare
4 kommentarer
  • för 4 dagar sedan Jennie Johansson

    Ska bli en härlig helg som vi ser fram emot! Trist att de inte ska gå paraden, känns som det ”ingår” i PSG och att många av grabbarna gärna går den, att känslan av en rolig helg är lika viktig som själva matcherna och resultatet.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Fredrik Gustavsson

    Lycka till hälsar Elliott👊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Ellinor Viklund

    Ja kul med PSG, instämmer med Jennie om paraden, har ni kollat av med grabbarna? Tänker det är en kul upplevelse samt att ÖIF är en av huvudföreningarna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Stefan Edelbro

    Beslut gällande paraden togs i samråd med samtliga ledare. Ena laget har match 22.00 (med samling 21.30). Det ansågs bli för tight för att gå paraden.
    Spelarna är inte tillfrågade, då beslutet tas av ledarna.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in