Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro Hockey Ungdom Team 17

Följ

Team 17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Örebro Hockey Ungdom
Ishockey
Team 17

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 8 dec 2023 Samuel Ahlenius

    Bra, då var det löst. Vi ses som vanligt på söndag

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 dec 2023 Samuel Ahlenius

    hej igen!
    Tkh-flick har frågat mig ifall jag har en spelare som skulle vilja stå i mål för dem söndag 11-12 när de har poolspel mot västerås. skicka sms till mig på 727262306. De behöver veta senast på lördag 13:00, först till kvarn

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2023 Samuel Ahlenius

    Hejsan, vill påminna alla som inte var med idag att senast 00:00 ska de som vill vara med att spela cup i Kumla vara anmälda. Jag kommer anmäla lagen imorgon. Info finns i nyheter. Anmälan sker i kommentarerna under nyheten eller till mig
    Mvh Samuel

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2023 Ricard Larsson

    Hej
    William Larsson är förkyld så vi kommer inte idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2023 Anton Krügel

    Hej
    Pga sjukdom kommer Melker inte på träningen imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2023 Sam Masih

    Samuel Holmgren Masih är sjuk, kommer inte imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 nov 2023 Anton Krügel

    Hej
    Melker kommer inte på träningen idag

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 nov 2023 Mattias Kannius

    Hej, Nils K kommer inte på träningen idag

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2023 Sara Källman

    Instämmer helt med Izabella ! Vi har varit här varje träning 8.10 för att låna målvaktsskydd, ringt numret på dörren och väntat till 8.54 då har någon pappa kunna låsa upp. Träningen börjar ju 9 och vi hinner inte ta på alla skydd på 1 minut. Hur blir de inför lördag, barnen har många frågor ?!

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 nov 2023 Samuel

    Ja, tack alla pappor. Ni är bäst efter barnen, ni tar uppgifter på uppgifter och de blir alltid bra. Idag försov jag mig, vakna nyss. De blir bättre säger jag ofta och får hoppas på det nu.
    Lördag 08:30 samling för poolspel
    Söndag träning 09:00
    Återigen tack de som stäppar in när jag inte finns på plats

    Rapportera

    Rapportera