Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mariebo IK F-14

Följ

F-14

Följ oss för uppdateringar
Följ
Mariebo IK
Fotboll
F-14

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 8 dagar sedan Lovisa Eriksson

    Hej ville bara säga atr Linn kan spela på onsdag på matchen om de skulle bli avbokat av någon av tjejerna
    Ville bara säga det.

    De som inte spelar matchen. Vad sägs om de tjejer gå ihop o tränar själva lite? :)

    Ni kan ju skriva i föräldraguppen i så fall
    Tack så länge. Mvh Lovisa

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Sandra Viktorin

    Hej!
    Vi fixar en till Ellie också. Ta med den gamla 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Angelica Haines

    Hej
    Ellie är också i behov av en större match tröja.
    Hon har nu storlek 128-137, så en storlek större blir bra.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Sandra Viktorin

    Hej!
    Ta med hennes tröja imorgon. Vi fixar en ny

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Lovisa Eriksson

    Hej finns det någon möjlighet att Linn kan få en ny match tröja? Den är för liten den hon har. Mvh Lovisa

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Lovisa Eriksson

    Hej vi direkt till Aneby imorn. Så ni vet. Tror vi är hela familjen som åker. Mvh Lovisa

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj Lovisa Eriksson

    Hej ville bara säga att linn skulle kunna ställa upp imorn om det skulle krisa. Men vill veta så snart som möjligt då. Mvh Lovisa ville bara säga det

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj Lovisa Eriksson

    Hej tusen tack Eric. Jag tar gärna en annan gång. Mvh Lovisa

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj Erik Olsson

    Hej
    Förstått att matchen spelas längst bort på A-plan. Jag kan lösa en liten minikiosk på läktaren. vh Erik

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj Lovisa Eriksson

    Hej vi kommer inte kunna vara närvarande på Linns match imorn. Linns lillasyster inkallad extra till match. O sambon ej hemma.
    Så vi kan inte stå i kiosken eller vara match värd imorn.
    Skulle så uppskatta om någon kunde byta med oss? O hjälpa oss imorn. Meddela mig gärna så snart som möjligt om någon kan byta. Tack så länge.
    Vet inte annars hur jag ska lösa det. Mvh Lovisa

    Rapportera

    Rapportera