Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Zenith F-13 Fotboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Zenith F-13 Fotboll.
F-13 Fotboll
Följ oss för uppdateringar
Hej allihop!
Nu är det snart dags för Zenith-cupen!
Jag bifogar en ny bemanningsöversikt, med några små justeringar, så kolla noga så att ni vet när ni blivit tilldelade era pass.
I bilagan finns också våra arbetsuppgifter beskrivna, om ni vill kolla på dem innan.
På vår cupdag, lördagen den 27/8, ska samtliga spelare lämna in en HEMBAKAD kaka, alternativt bullar eller muffins.
Detta ska lämnas in i klubbhuset, där serveringspersonalen kan svara på var ni ska lägga er kaka. Det kommer att finnas en lista där, där ni kan pricka av er när ni lämnat in er kaka.
Hör gärna av er om det är något som är oklart, eller om ni undrar något. Ska bli så kul att göra detta för tjejerna!
Mvh Åsa Lidman, Mollys Johannessons mamma tel 0708-271704
Bemanning Zenith-cupen 2022 F-13
Varje familj har blivit tilldelade två arbetspass, om tiderna inte passar hoppas jag att ni kan byta med varandra.
Passen är indelade i två olika kategorier, då vårt uppdrag; Vaktmästeri och områdesplanering, verkar innebära mest arbete när området ska byggas upp (bl a resning av tält och skyltning) och packas ihop. Därför bemannas dessa pass med fler personer än de under själva speltiden.
1. Tuffare pass, där tält ska resas innan och plockas ner efter cuphelgerna.
2. Lite lättare pass, när tex papperskorgar ska placeras ut och skyltar sättas upp. Mer info om specifika arbetsuppgifter kommer längre fram.
Även tränare och föräldrar med andra uppdrag för Zenith behöver bemanna cuphelgerna, men endast med ett pass. Det passet kommer vara ett pass i kategori 1.
Kategori 1:
Fredag 26/8 kl 17 – ca 20 1. Molly Johannesson
2. Nora Aldensjö
3. Isabella Bringdahl - Fridlundh
4. Alicia Engqvist
5. Natalie Frih
Söndag 29/8 kl 14 - 21 1. Molly Johannesson
2. Molly Wassberg Ruud
3. Maxine Ristov
4. Felicia Stefansson
5. Isabella Lindström Sandqvist
Fredag 2/9 kl 17 – ca 20 1. Enya Mårtensson
2. Molly Stridell
3. Alma Westerberg Kindberg
4. Alice Åhman
5. Stella Andersson Brys
Söndag 4/9 kl kl 14 - 21 1. Enya Mårtensson
2. Amelia Eriksson
3.Stella Grönstedt
4. Ella Palmqvist
5. Astrid Carlsson
Kategori 2:
Lördag 27/8 kl 07 -14 1. Alicia Schüler
2. Ada Strand
3. Alice Åhman
Lördag 27/8 kl 14 - 21 1. Matilda Voland
2. Natalie Frih
3. Molly Stridell
Söndag 28/8 kl 07 -14 1. Ella Palmqvist
2. Isabella Bringdahl - Fridlundh
3. Alicia Engqvist
Lördag 3/9 kl 07 -14 1. Maxine Ristov
2. Felicia Stefansson
3. Astrid Carlsson
Lördag 3/9 kl 14 - 21 1. Natalie Olson
2. Alicia Schüler
3. Ada Strand
Söndag 4/9 kl 07 -14 1. Stella Andersson Brys
2. Isabella Lindström Sandqvist
3. Natalie Olson
Hör gärna av er om något är oklart eller olösbart, så hjälps vi åt!
Mvh Åsa Lidman, Molly Johannessons mamma
asa.lidman@hotmail.com
tel 0708-271704
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Fredag:
• Sätt upp stora tältet utmed staketet mot Bjurforsplanen. Tältet tillsammans med instruktionen finns i containern. Glöm ej att förankra tältet ordentligt.
• Flytta utebänkarna så att dessa står under stora tältet.
• Sätt upp det andra stora tältet mot andra planen. Tältet finns i containern. Glöm ej att förankra tältet ordentligt.
• Sätt upp infodisktältet. Detta ställs bredvid det andra stora tältet mot planen fast på andra sidan grinden. Tältet finns i containern. Glöm ej att förankra tältet ordentligt.
• Sätt upp skyltar för ”Informationsdisk” och ”Sjukvård”.
• Planera för förvaring av upphittade saker (papplåda eller plastpåse). Denna ska sedan ställas vi infodisken under dagarna.
• Förbered pantinsamlingslådorna och sopkorgarna genom att tejpa ihop kartongerna som finns i containern. Sätt i en soppåse i varje låda. Ställ sopkorgar och pant-lådor så långt som möjligt bredvid varandra. Gärna några ute på planerna vid sidan av planerna (detta görs dock under lördag och söndag (se nedan).
Lördag:
• Lås upp Zenithgården, Hovgården, grindarna och A-gräset.
• Ställ ut skoborstar utanför omklädningsrummen. • Placera ut pantburksamlingslådorna samt soplådorna (se ovan).
• Hjälp till att plocka fram saker till infodisken samt sätta upp flaggor mm.
• Placera ett parasoll över hamburger-bordet - d v s där gästerna själva tar ketchup & senap. Parasoll finns i containern.
• Efter dagens slut (påbörja nedan arbetet så tidigt som möjligt):
• Plocka in alla sopkorgarna samt pantinsamlingslådorna. Förvara dessa i klubbhuset under natten.
• Plocka in parasollerna. Förvaras i containern.
• Plocka in högtalarna (kablarna kan hänga ute under natten). Förvara dessa i klubbhuset under natten.
• Lås grindarna, A-gräset samt Hovgården.
• Säkerställ att Zenithgården blir låst när sista personen lämnar
Söndag:
Samma som lördag, samt efter cupens slut:
• Kvällspasset hjälper till att ställa iordning möbler och återställa bägge lokalerna och hela området helt efter cupen.
• Hjälp till att packa Zenithcupens saker i containern.
Bra att ha med sig (framförallt på fredag);
• Häftpistol
• Skruvdragare
• Arbetshandskar (gäller även alla föräldrarna som är med och monterar)
PS! Glöm inte lämna in en hembakad kaka på lördag 27/8!
Träning | 19 maj, 17:00 |
Ahlafors IF (borta) | 24 maj, 10:45 |
Backatorp IF RÖD (borta) | 24 maj, 12:00 |
Träning | 29 maj, 17:00 |
Eriksbergs IF 2 (hemma) | 31 maj, 13:30 |
Stella Andersson Brys spelar inte längre tyvärr! Jag av anmälde henne våras!
RapporteraRapportera
Johanna - jag tar bort henne🙏tack
RapporteraRapportera
Nyfiken fråga. När ändrades bemanningstiderna? I utskicket den 21a juni så stod det att Natalie Frih har bemanning under lördag fm och nu är det ändrat till lördag em? Har jag missat någon uppdatering med tiderna däremellan? Det är svårt att ändra tid för hundvakt i sista minuten.... /Angelica
RapporteraRapportera
Skulle ni kunna plocka bort Stella från laget.se också? Eller kan jag göra det själv!
RapporteraRapportera
Astrid Carlsson ska också bort från laget.se.
RapporteraTack!
Rapportera
Hej!
RapporteraAngelica: ni kan komma 14-21 istället, inga problem.
Linda: plockar du bort Astrid Carlsson och Stella Andersson Brys från truppen?
Med vänlig hälsning, /Åsa
Rapportera
Hej & Tack Åsa, fast tvärtom . Fredag 17-21 och lördag 7–14 har vi varit inbokade på sedan start. Hoppas att det är okej att vi är med dessa tider. Hälsningar Angelica
RapporteraRapportera
Yes, de skall vara borttagna nu
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraSkulle någon som är schemalagd lördag 27/8 7-14 kunna byta med Natalie Frih? Hon har passet samma dag 14-21. /Åsa
Rapportera
Jag kan byta, men då får någon ta mitt söndagspass i så fall?
RapporteraRapportera
Sorry läste fel. Glöm det!!
RapporteraRapportera
Var är samlingen nånstans imorgon?
RapporteraRapportera
Hej Katarina. Vi samlas 8:30 vid ingången till zenithgården. Viktigt att komma i tid så det kommer vara rörigt på plats med mycket folk! Vi syns imorgon.
RapporteraRapportera
Tack Peter!
RapporteraRapportera
Hej alla föräldrar! Tack för en grym första insats. Verkar onekligen som om vår största arbetsinsats är i början av dagen, ca kl 7-8 samt på kvällen när allt ska plockas in. Jag är sjukvårdare ikväll, så leta upp mig så kan vi hjälpas åt att få in allt. /Åsa
RapporteraRapportera