Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gustafs GoIF Fotboll F 2016/17/18

Följ

Fotboll F 2016/17/18

Följ oss för uppdateringar
Följ
Gustafs GoIF
Fotboll
Fotboll F 2016/17/18

Dalecarlia cup 25-28/6

för 6 dagar sedan 17 kommentarer 168 visningar
Lisa Sätterström Tränare
17 kommentarer
  • för 6 dagar sedan Johanna Barck

    Tack för info! Vi är taggade :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Tove Jonsson

    Påminner om att Isabell endast är med lördag och söndag.vi är också taggade :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Lisa Sätterström

    Härligt att ni också är taggade! Tack, det har vi koll på :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Julia Romsi

    Ser ut att kunna bli
    riktigt varmt under dalecarlia. Finns tillgång till något depåtält/popup? För skugga 😅😊 annars har vi enbart ett mindre parasoll att tillggå vid matcher :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Anna Olmarks

    Tält är fixat Frejas familj ställer upp med ett tak.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Lisa Sätterström

    Vi lånar gärna erat parasoll under matcherna om det är ok!☀️😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Johanna Barck

    Hej, ska lagen vara med på invigningen?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Andreas Per Danielsson

    Vi kommer inte att vara på plats, men vill man åka dit så är det upp till var och en såklart 😀

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Johanna Barck

    Topp, tack för svar!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Anna Olmarks

    Till alla som har barn födda -17/18. Det finns en messenger grupp som vi tänker använda under Dalecarlia. Alla är inte med, om du inte är med skicka ett meddelande till mig Anna. Ni hittar mig under namnet: Anna Olmarks fd Gröning. Så vet jag vem jag ska lägga till.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Tove Jonsson

    Hej. Jag har ännu inte blivit inbjuden till gruppen. Skickade meddelande till dig Anna, för ett par dagar sen :).

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Lisa Sätterström

    Hej Tove!
    Vi ses vid samlingen så lägger vi till dig i gruppen 👍🏻☺️

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Anna Olmarks

    Jag har tyvärr inget meddelande från dig, vart har du skrivit?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Tove Jonsson

    Jag har skrivit på Messenger. Provade igen nu

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Lisa Sätterström

    Imorgon lördag.
    Gustafs röd kl 13:20
    Samling kl 12:50
    Friskis & Svettis nr 22

    Gustafs vit kl 14:00
    Samling kl 13:30
    Hans Boström nr 28

    Tove, kom till samlingen så försöker vi lösa Messenger. Anna ser tyvärr inte dina meddelanden.
    Vi ses imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Tove Jonsson

    Japp, det blir kanon. 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Johanna Barck

    Tove! Kan du prova skriva till mig så ska jag se om jag kan lägga till dig?

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in