Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gustafs GoIF Fotboll F 2016/17/18
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gustafs GoIF Fotboll F 2016/17/18.
Fotboll F 2016/17/18
Följ oss för uppdateringar
Nu är det snart dags för Dalecarlia cup.
Vi hoppas att ni är lika taggade som vi.
Här kommer information inför cupen.
Vi har två lag anmälda. Gustafs röd och Gustafs vit.
Röd:
Thilda
Moa
Elicia
Annie
Isabell
Astrid
Whilja
Ellie
Ally
Vit:
Enia
Bim
Cornelia
Emilia
Leia B
Elsie
Ella
Vera
Freja
Inför första matchen varje dag samlas vi vid den angivna planen 40 min innan.
Resterande matcher samlas vi vid planen 30 min innan.
Vi samlas ombytta och klara.
Matchstället på, benskydd, vattenflaskan är fylld, uppsatt hår, tejpade örhängen och inga andra smycken.
Det är bra att ta med något ätbart att fylla på med mellan matcherna och även ta med överdrag, kläder efter väder.
Kom ihåg att åka i god tid då det kan vara mycket folk och det kan vara svårt att hitta parkering.
Vi rekommenderar er att ladda ner DC-appen. Där hittar ni information om vilka tider vi spelar, vilka vi spelar mot och vilka planer vi spelar på.
Det går även att läsa på dalecarliacup.se
Där finns en karta över alla fotbollsplaner så ni vet vart ni ska.
Om det är något ni funderar över eller om något händer så är det bara att kontakta oss tränare.
Anna 076-890 56 86
Andreas 073-616 99 07
Lisa 073-058 53 35
| Säters IF FK Blå (hemma) | 12 aug, 17:30 |
| Torscupen - Islingby | 15 aug, 09:00 |
| Säters IF FK Vit (hemma) | 16 aug, 17:00 |
| Torsångs IF (borta) | 22 aug, 10:00 |
| Torscupen - Brage | 29 aug, 09:00 |
Tack för info! Vi är taggade :)
RapporteraRapportera
Påminner om att Isabell endast är med lördag och söndag.vi är också taggade :)
RapporteraRapportera
Härligt att ni också är taggade! Tack, det har vi koll på :)
RapporteraRapportera
Ser ut att kunna bli
Rapporterariktigt varmt under dalecarlia. Finns tillgång till något depåtält/popup? För skugga 😅😊 annars har vi enbart ett mindre parasoll att tillggå vid matcher :)
Rapportera
Tält är fixat Frejas familj ställer upp med ett tak.
RapporteraRapportera
Vi lånar gärna erat parasoll under matcherna om det är ok!☀️😊
RapporteraRapportera
Hej, ska lagen vara med på invigningen?
RapporteraRapportera
Vi kommer inte att vara på plats, men vill man åka dit så är det upp till var och en såklart 😀
RapporteraRapportera
Topp, tack för svar!
RapporteraRapportera
Till alla som har barn födda -17/18. Det finns en messenger grupp som vi tänker använda under Dalecarlia. Alla är inte med, om du inte är med skicka ett meddelande till mig Anna. Ni hittar mig under namnet: Anna Olmarks fd Gröning. Så vet jag vem jag ska lägga till.
RapporteraRapportera
Hej. Jag har ännu inte blivit inbjuden till gruppen. Skickade meddelande till dig Anna, för ett par dagar sen :).
RapporteraRapportera
Hej Tove!
RapporteraVi ses vid samlingen så lägger vi till dig i gruppen 👍🏻☺️
Rapportera
Jag har tyvärr inget meddelande från dig, vart har du skrivit?
RapporteraRapportera
Jag har skrivit på Messenger. Provade igen nu
RapporteraRapportera
Imorgon lördag.
RapporteraGustafs röd kl 13:20
Samling kl 12:50
Friskis & Svettis nr 22
Gustafs vit kl 14:00
Samling kl 13:30
Hans Boström nr 28
Tove, kom till samlingen så försöker vi lösa Messenger. Anna ser tyvärr inte dina meddelanden.
Vi ses imorgon.
Rapportera
Japp, det blir kanon. 👍
RapporteraRapportera
Tove! Kan du prova skriva till mig så ska jag se om jag kan lägga till dig?
RapporteraRapportera