Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS P 10/11 (P16 U)

Följ

P 10/11 (P16 U)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Vintrosa IS
Handboll
P 10/11 (P16 U)

Haninge Beach

Joakim Månstierna Tränare
14 kommentarer
  • 29 maj Johan Hill

    Vi har plats för 3 spelare på söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Elin Ihrstedt

    Vi åker på lördag och har plats för 3 spelare. Vi har inte möjlighet att åka på söndagen, men Otto får gärna sova kvar om det är flera som ska det?

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Anita ristiharju

    Vilka sover kvar? Vart ska ni bo? Jag åker lördag-söndag 😁

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Jessika Rodesten

    Vi har ett rum bokat på Scandic Kungens kurva, finns säkert boende närmare men vi har en innestående natt där så tänkte nyttja den😊 Har inte bestämt än hur många vi blir har ev plats för någon mer än Ted i bilen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Joakim Månstierna

    Vi bor också kvar på scandic kungens kurva

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Andreas Tapper

    Jag och Ebbe bor också på Scandic Kungens kurva. Jag har 3 platser hem från Haninge på söndag om nån behöver skjuts.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Jonas Löthstam

    Vi bor på Scandic talk i Älvsjö

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Marie Bengtsson

    Är det nån som bara åker över söndagen?
    Vi har huset fullt av släktingar och har lite svårt att skjutsa på Eskil.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Anita ristiharju

    Vi bor på kungens kurva. Otto, Hannes o Lukas H i ett rum o jag i ett annat.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Joakim Månstierna

    OBS! Spelschemat för lördagen är ändrat. Första matchen är 16:30 så samling på plats 15:30/45. Tänk på ni som bor på hotell att kolla incheckningstiden! Kan de som kör även skriva nedan så vi vet vilka som åker i vilken bil och har kolla att alla har skjuts.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Jenny Rylander

    Ted och jag kör till samlingen 8.45 på söndag. Vi har med oss Nemo och Eskil.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Anita ristiharju

    Jag tar med mig Hannes, Lukas Härling och Frans på lördag till samlingen kl 15.30. Jag tar med mig samma gäng hem på söndag- om Frans stannar till söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Maria Hill

    Bilen med David kommer ta med Otto hem på söndag.
    Någon mer som saknar skjuts dit på söndag morgon?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Jessika Rodesten

    Vi åker hela familjen och har bara plats för Ted

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in