Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS P 10/11 (P16 U)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Vintrosa IS P 10/11 (P16 U).
P 10/11 (P16 U)
Följ oss för uppdateringar
Nästa helg är det Haninge Beachcup
Vi har anmält 1 lag på lördag för födda 2011 samt 2 lag på söndag för födda 2009/2010
De som är födda 2011 har fått frågan om att spela båda dagarna vilket några har nappat på.
Boende får man lösa på egen hand.
Vi kan använda kommentersfältet för att få till samåkning.
Ted, Otto, Hannes, Lukas H, Lukas G och Mio spelar båda dagarna
Frans spelar endast lördag.
Alvin, Oskar, Assar, Eskil, David, Ebbe, Nemo spelar söndag
Lördag är vi lag Vintrosa 3
Matcher 16:30, 17:30, 18:30 samling 15:30/45 på plats
Söndag
Första matchen för lag 1 på söndag är 9:30 och lag 2 10:00, Samling på plats 8:45 för alla.
| Träning | 3 jul, 16:00 |
| Träning | 4 jul, 10:00 |
| Dronninglund Cup | 5 jul, 18:00 |
| Åhus Beach 2010 | 13 jul, 07:00 |
| Åhus Beach 2011 | 16 jul, 07:00 |
Vi har plats för 3 spelare på söndag.
RapporteraRapportera
Vi åker på lördag och har plats för 3 spelare. Vi har inte möjlighet att åka på söndagen, men Otto får gärna sova kvar om det är flera som ska det?
RapporteraRapportera
Vilka sover kvar? Vart ska ni bo? Jag åker lördag-söndag 😁
RapporteraRapportera
Vi har ett rum bokat på Scandic Kungens kurva, finns säkert boende närmare men vi har en innestående natt där så tänkte nyttja den😊 Har inte bestämt än hur många vi blir har ev plats för någon mer än Ted i bilen.
RapporteraRapportera
Vi bor också kvar på scandic kungens kurva
RapporteraRapportera
Jag och Ebbe bor också på Scandic Kungens kurva. Jag har 3 platser hem från Haninge på söndag om nån behöver skjuts.
RapporteraRapportera
Vi bor på Scandic talk i Älvsjö
RapporteraRapportera
Är det nån som bara åker över söndagen?
RapporteraVi har huset fullt av släktingar och har lite svårt att skjutsa på Eskil.
Rapportera
Vi bor på kungens kurva. Otto, Hannes o Lukas H i ett rum o jag i ett annat.
RapporteraRapportera
OBS! Spelschemat för lördagen är ändrat. Första matchen är 16:30 så samling på plats 15:30/45. Tänk på ni som bor på hotell att kolla incheckningstiden! Kan de som kör även skriva nedan så vi vet vilka som åker i vilken bil och har kolla att alla har skjuts.
RapporteraRapportera
Ted och jag kör till samlingen 8.45 på söndag. Vi har med oss Nemo och Eskil.
RapporteraRapportera
Jag tar med mig Hannes, Lukas Härling och Frans på lördag till samlingen kl 15.30. Jag tar med mig samma gäng hem på söndag- om Frans stannar till söndag.
RapporteraRapportera
Bilen med David kommer ta med Otto hem på söndag.
RapporteraNågon mer som saknar skjuts dit på söndag morgon?
Rapportera
Vi åker hela familjen och har bara plats för Ted
RapporteraRapportera