Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS P 10/11 (P16 U)

Följ

P 10/11 (P16 U)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Vintrosa IS
Handboll
P 10/11 (P16 U)

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 17 dagar sedan Mikael Boström

    Hej alla korvälskare, glöm inte att det är utlämning av korv imorgon. Kl. 16.15 och en halvtimme framåt vid Robertssons. Hör av er om ni inte kan eller blir sena så löser vi det på något bra sätt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj Mikael Boström

    Hej, idag måste jag ha era korvbeställningar, så jag kan lägga en order till Robertssons!!
    Sms: 0730297550

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Joakim Månstierna

    Glöm inte bort att sälja korv, de som var på träningen har fått ut beställnigspapper och säljmaterial. Sälj på alla nu så folk kan grilla korv hela sommaren :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 maj Mikael Boström

    God kväll. Bra jobbat med newbody, det blev 5170:- till lagkassan. Så nu kör vi vidare med att sälja korv från Robertssons och det är grillpåse samt familjepåsen som gäller. Vi säljer fram till 25/5 och utdelningen blir tisdag 9/6. Säljmatriel finns på Robertssons hemsida, och jag tror att Jocke kan vara behjälplig för utskrift om man säger till.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 maj Mikael Boström

    God kväll. Det är fortfarande några som inte har swichat för newbody, skulle vara väldigt tacksam om ni gör det under kvällen så jag slipper ligga ute med egna pengar, tack!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj Mikael Boström

    Hej igen, jag skulle gärna vilja ha in betalningen till newbody av er som inte redan har betalt, helst senast torsdag eftersom fakturan skall var betald fredag 8/5 😁👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 apr Mikael Boström

    Hej igen, Marina och jag har kommit överens om att betalningen för newbody sker till mig denna gång, eftersom jag som administratör har koll på vem som ska betala vad. Det blir smidigast för oss.

    Swich på 0730297550

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 apr Joakim Månstierna

    Toppen Micke!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 apr Mikael Boström

    Hej!
    Jag har fått hem några kartonger från newbody, jag tänkte att jag tar med mig dom upp till träningen imorgon så kan ni få dom, fungerar det för er?

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 apr Mikael Boström

    Glöm inte att registrera era köp, då det är sista dagen idag, vi har just nu sålt ihop ca 4800;- till laget, bra jobbat alla.

    Rapportera

    Rapportera