Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vinninga AIF F-13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Vinninga AIF F-13.
F-13
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Här kommer info från föräldramötet som vi hade i tisdags.
- Nytt för i år är att varje lag ansvarar för kiosken på sina matcher. Sen har vi också tre stycken matcher som vi ska lösa när damlaget U spelar. Vi kommer också behöva 8st tjejer som är bollstinor när damlaget spelar. Anmälan kommer att skickas ut.
Här är datumen och tiderna som gäller (kan man inte den tiden man har så får man byta med varandra.)
7/5 Elsa 9.30
13/5 Iris 12.30 (dam U)
21/5 Freja 9.30
1/6 Nellie 17.30
10/6 Ella 11.00 (dam U)
18/6 Sigrid 9.30
20/8 Minou 15.00 (dam U)
31/8 Signe 17.30
14/9 Alva 17.30
- Vi pratade också om att man ska komma ordentligt förbered till träningen.
- Man ska ha kläder på sig så att man inte fryser
- Benskydd ska man alltid ha.
- Påfylld vattenflaska
- Inga örhängen, klockor eller smycken. (pga. skaderisken)
- gå på toa innan träningen...
Vi ledare har som förslag att vi åker på en cup i Uddevalla 4-6 aug. Men eftersom vi inte har tjänat några pengar till laget så kommer det att bli en kostnad på ca 1200kr för varje spelare (då ingår anmälningsavgift, mat och boende).
Vi förstår att det är en ganska stor kostnad och att det dessutom är i semestertider. Så vi kommer snart att skicka ut en anmälan till er föräldrar så får vi ta ställning till om vi ska åka eller inte beroende på hur många som har möjlighet att åka med. Vi kommer inte åka om vi blir färre än 10 stycken.
Hur är det med föräldrar på cupen? Är inte säkert vi kan medverka men Alva vill gärna åka. Behöver ni extra hjälp på något vis?
RapporteraRapportera