Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Idag står det 1 Feb i almanackan. En ny kort månad väntar på att bli uppäten. Kanske inte betyder så mycket för vissa men vi som har lite ambitioner i år vet om att det är nu börjar lukta lite allvar om vi ska vara med och slåss i toppen 2010.
1 Feb innebär, ca 10 dagar till grusträningen drar igång, 26 dagar till första träningsmatchen mot Linderöd, och 2 månader och 20 dagar till serien är igång.
Och då kan till och med ICA-Jerry räkna ut att det börjar bli lite bråda tider. Och imed att vi bara har fått grusen en dag i veckan (änsålänge), Så gäller det att folk som vill vara med och slåss om en plats i elvan måste ut och röra på sig själva. Allting kommer gå mycket lättare om man har några kilometer i kroppen när grusen/träningsmatcherna drar igång på allvar. Finns ju inget värre än att vara dödstrött efter 30 min och veta att man har 60 min kvar!
Så lite självdisciplin, 1-2 gånger i veckan, Grusen och Ljunglövs hinderbana, sen kommer vi vara i form till att spöa våra seriekonkurrenter den 10 april!
Datum för en "kickoff" kommer även snart att komma ut på hemsidan!
Tillsammans är vi starka!
Forza VIF
Det var ju jävligt kul att man valde fotboll istället. Stängde precis av för att sortera tvätt istället.
Denilson hade fan inte ens platsat i Ebsfleet.
Han kanske ska börja om i Kalmar eller nåt.
Fan ställ in skiten så man kan käka pizza & kolla på Man u Arsenal!
Nu ska jag till Ikea, snälla mörda mig någon
:(
Riktigt bra skrivet Stoffe. Vem har hjälpt dig?
RapporteraTar dig på orden och ger mig ut direkt när jag kommer hem från jobbet. Har 8-10 tunga kilon jag måste jobba bort...