Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 feb 2010 Johan

    Äntligen börjar vi träna ute,, det var på tiden. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2010 Stoffe A

    Uppdatering..

    Efter en halvtimmes telefonsammanträdande med Dan ikväll kom vi fram till följande.

    Vi drar igång grusträningen nästa Tisdag, den 9/2 på Kristianstad IP.. (??19.00 - 20.30??) Äntligen!

    En eventuell "Kickoff" kommer förmodligen äga rum lördagen den 27/2, efter träningsmatchen mot Linderöd.

    Mer info och korrekta tider kommer komma på hemsidan under veckan! Var uppmärksamma!

    Tillsammans är vi starka!

    Stoffe A / Dan




    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2010 Venestad

    Sorry Huaröd problemet är åtgärdat...

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2010 Huaröds IF

    r  Är vi för bra eller för dåliga för att få vara med på er Webbffråga?[

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2010 håller med

    Pära måste snart sätta ner foten innan detta går för långt

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2010 Jerry

    Tim du e den sämst dåliga förloraren jag känner. Som inte ens kan erkänna att ni blev överköra. Vilken är så jävla sant.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb 2010 Tim

    Varför skulle jag erkänna det?
    Är du helt slut?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2010 Kristian

    Nej du Jerry, jul en gång i veckan blir det inte. Är inte så förtjust i julmat och julgodis. Däremot en massa annat gott. Har säkert redan tryckt i mig 20 semlor sen i julas, men nu får det vara stopp.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2010 Dan

    Man undrar ju var Västra Ryd tog vägen?
    Från att vara aktiv här på hemsidan är det nu dödstyst. Jag saknar dom vassa kommentarerna och dom knivskarpa annalyserna som gör man ofta skrattar sig fördärvad. En sak betr. Västra Ryd och Figge. Äpplet faller ibland milvis från trädet.
    Väntar på nästa inlägg från de djupa skogarna i Västra Ryd.
    /Dan

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 feb 2010 ICA- Jerry

    Kristian, dina 8 10 tunga kilon. Kan INTE vara lätta och jobba bort, då du firar jul minst en gång i veckan. Året runt.

    Tim: Fullständigt rättvist var det. DU måste erkänna det:-)

    Rapportera

    Rapportera