Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 6 sep 2011 Tim

    Kristian: Innebär en extra totalt 2 eller 4 matchers avstängning?

    Det är väl minst 3 matcher vid grov utvisning eller?

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2011 Kristian

    Jag har redan varit i kontakt med skåneboll. Fick svar att det röda kortet kom för att jag hånade domaren och att de har "nolltolerans". Han trodde att jag skulle få en extra matchs avstängning, men de har ju inte fått in domarens rapport. Jag var snabbare:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2011 Figge U-lagscoachen

    Då ska jag berätta för er båda om förklaringen jag fick av domarn igår då jag ett tag efter min varning för snack ville påvisa att det pågick lika mycket snack från andra laget och att nu fick han väl ändå visa dom åxå att det var nog.

    Förklaringen jag fick var att jag hade svurit när jag idiotförklarade honom och det gjorde inte dom i motståndarlaget!

    Snabbt frågade jag då om det var okej att jag idiotförklarade honom utan att använda svordomar och det var det väl, fast kanske inte ändå, han skulle fundera på det!

    En stund senare kallades han av idiot av motståndarlaget och inget hände och jag frågade då om han bestämt sig och passade på att pedagogiskt förklara att han var usel och borde kanske göra något annat resten av sin söndag, detta utan att svära och jag slapp då varning.

    Kontentan av detta är att så länge man inte brukar svordomar i sin pedagogiska tillrättning av en usel domare så slipper man varning! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2011 Silver

    Jag utryckte mig på ungefär samma sätt...

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 Kristian

    Jag fattade ingenting. Sjukt känslig domare. Jag sa bara "fan vad dålig du är" och det blir grov utvisning. Fortfarande klantigt av mig, men grov utvisning??? Lite självkritik måste man väl ha som domare...

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 Silver

    Jag skippade det sista röda bara Ljunglöf -)

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 Kristian

    Vad är det jag läser!? Två dagar efter mitt bryt gör Silver samma sak!? Snacka om två tunga avbräck...

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 Figge U-lagscoachen

    Förlust mot Ovesholm med 8-5, referat finns som vanligt längst ner på förstasidan.

    Bara en U-lagsmatch kvar nu grabbar, söndagen den 18 september borta mot G Köpinge.

    Silver det kunde varit vem som helst idag som råkat ut för en LjungRÖD!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 Silver

    Sorry för att jag gjorde en Ljunglöf i dag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2011 ahlberg

    hehe det låter bra tommy... så länge du fortsätter tänka så är jag nöjd !!!

    Rapportera

    Rapportera