Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Jag har redan varit i kontakt med skåneboll. Fick svar att det röda kortet kom för att jag hånade domaren och att de har "nolltolerans". Han trodde att jag skulle få en extra matchs avstängning, men de har ju inte fått in domarens rapport. Jag var snabbare:)
Rapportera
Då ska jag berätta för er båda om förklaringen jag fick av domarn igår då jag ett tag efter min varning för snack ville påvisa att det pågick lika mycket snack från andra laget och att nu fick han väl ändå visa dom åxå att det var nog.
Förklaringen jag fick var att jag hade svurit när jag idiotförklarade honom och det gjorde inte dom i motståndarlaget!
Snabbt frågade jag då om det var okej att jag idiotförklarade honom utan att använda svordomar och det var det väl, fast kanske inte ändå, han skulle fundera på det!
En stund senare kallades han av idiot av motståndarlaget och inget hände och jag frågade då om han bestämt sig och passade på att pedagogiskt förklara att han var usel och borde kanske göra något annat resten av sin söndag, detta utan att svära och jag slapp då varning.
Kontentan av detta är att så länge man inte brukar svordomar i sin pedagogiska tillrättning av en usel domare så slipper man varning! :)
Jag fattade ingenting. Sjukt känslig domare. Jag sa bara "fan vad dålig du är" och det blir grov utvisning. Fortfarande klantigt av mig, men grov utvisning??? Lite självkritik måste man väl ha som domare...
Rapportera
Vad är det jag läser!? Två dagar efter mitt bryt gör Silver samma sak!? Snacka om två tunga avbräck...
Rapportera
Förlust mot Ovesholm med 8-5, referat finns som vanligt längst ner på förstasidan.
Bara en U-lagsmatch kvar nu grabbar, söndagen den 18 september borta mot G Köpinge.
Silver det kunde varit vem som helst idag som råkat ut för en LjungRÖD!
hehe det låter bra tommy... så länge du fortsätter tänka så är jag nöjd !!!
Rapportera
Kristian: Innebär en extra totalt 2 eller 4 matchers avstängning?
RapporteraDet är väl minst 3 matcher vid grov utvisning eller?