Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 8 sep 2011 Uffe Å

    Lycka till gossar, ring mig gärna efter matchen så att man får vara med och sjunga igen.
    Jag har oxå en telefon som går till...................... det är inte bara Tim, som dessutom är sjukt likt San Marinos målvakt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 Holm d.y

    Imorgon ska det sjungas så det står härliga till.
    Bara en fråga, hur lyder den nu igen?

    Ps. Behöver skjuts, slutar 1700.
    0733426321

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 Tim

    Gött att nästan alla är tillgängliga imorgon.
    Nu blir det första 3 poängaren efter sommaren!

    Jag har en telefon som går till ...........................

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 Coach

    Resterande träningar i höst börjar 18.00 pga mörker och Andre som vägrar tända elljuset :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 Kristian

    Jeppe: Då slapp du i alla fall kvadraten:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 Jeppe

    Sjukt bra träning igår vi fyra + coach som satt och snacka skit tills träningen var slut.

    Konstigt att många blir förkylda så fort det kommer regn från himlen :O

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 sep 2011 DAN

    Då skiter vi i det
    jag löser det på annat sätt
    TACK!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2011 Kristian

    Pära: Eller hur? Lilla Fridolf är en riktig mansgris jämfört med mig. Här åker innetofflorna på direkt när man kommer hem.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2011 Pära

    Kristian: Du om någon vet ju att även män kan diska, städa, tvätta, stryka.. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2011 Kristian

    Eftersom Dan ställer frågan på Venestads gästbok är det väl inte jättekonstigt om han frågar efter fru, flickvän eller kvinna?

    Visserligen är Marita inne och "härjar" här ibland, men jag har svårt att se Nisse städa på hotellet. Och visst finns det spelare man skulle kunna tänka sig med en pojkvän, men än har inte Jocke erkänt, så jag tycker inte alls det var en diskriminerande fråga från Dan.

    Rapportera

    Rapportera