Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Imorgon ska det sjungas så det står härliga till.
Bara en fråga, hur lyder den nu igen?
Ps. Behöver skjuts, slutar 1700.
0733426321
Gött att nästan alla är tillgängliga imorgon.
Nu blir det första 3 poängaren efter sommaren!
Jag har en telefon som går till ...........................
Resterande träningar i höst börjar 18.00 pga mörker och Andre som vägrar tända elljuset :)
Rapportera
Sjukt bra träning igår vi fyra + coach som satt och snacka skit tills träningen var slut.
Konstigt att många blir förkylda så fort det kommer regn från himlen :O
Pära: Eller hur? Lilla Fridolf är en riktig mansgris jämfört med mig. Här åker innetofflorna på direkt när man kommer hem.
Rapportera
Kristian: Du om någon vet ju att även män kan diska, städa, tvätta, stryka.. :)
Rapportera
Eftersom Dan ställer frågan på Venestads gästbok är det väl inte jättekonstigt om han frågar efter fru, flickvän eller kvinna?
Visserligen är Marita inne och "härjar" här ibland, men jag har svårt att se Nisse städa på hotellet. Och visst finns det spelare man skulle kunna tänka sig med en pojkvän, men än har inte Jocke erkänt, så jag tycker inte alls det var en diskriminerande fråga från Dan.
Lycka till gossar, ring mig gärna efter matchen så att man får vara med och sjunga igen.
RapporteraJag har oxå en telefon som går till...................... det är inte bara Tim, som dessutom är sjukt likt San Marinos målvakt.