Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 27 nov 2011 Kristian

    John Q: Du kanske ska närvara på en träning så får du veta hur det ligger till...

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2011 John Q

    Det startar en abc kurs på komvux i december. Tränaren kanske kan närvara där så vi kan se den där underskriften..

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 nov 2011 Marita

    V Ryd: vi saknade dig också - trots att du inte var där kom det mycket folk o det var bra kommers! Det var hur trevligt som helst.
    Tack till alla fantastiska människor ställde upp o hjälpte till!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 nov 2011 västraryd

    Lycka till med jul loppisen, kommer att sakna både den grillade korven o glöggen :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2011 Kristian

    Dyker också upp en stund på söndag...

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2011 Marita

    Hoppas någon dyker upp på lördag - på IP!
    Loppis, kaffeservering, glögg, grillad korv, tombola!
    Hur trevligt som helst. Välkomna!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2011 Venestad Busen

    Klar söndag. Har med mig fyra potentiella nyförvärv

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2011 Pära

    Kan va så att en gammal legend dyker upp på söndag..

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 nov 2011 Oskar

    Klart sönd. Blir väl mannade?

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 nov 2011 Tim

    Tänkte dyka upp på söndag!
    Kommer det fler?

    Rapportera

    Rapportera