Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 29 nov 2011 Fotbollssektionen

    Vi har ett flertal nyförvärv som är klara. Vi kommer inom kort börja presentera våra nyförvärv i lugn takt. Vi seglar i kraftig medvind för tillfället så vi har inget större behov av att skylta med våra värvningar i detta nu.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2011 Marita

    Välkomna som tränare Pära och Ljunglöv! Det här kommer att bli hur bra som helst! Ser fram emot en ny fantastisk fotbollssäsong 2012.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2011 Figge

    Så jävla gött med ett 1:a aprilskämt i slutet av november, har skrattat så att jag fått ont i magen :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2011 Hansson

    Lycka till i serien nästa år. Kommer upp och kollar några matcher.

    Får gratulera till era två tränare. Bra val. Har ni några nya spelare som ni kan säga är klara för spel till nästa år?
    Vilka lämnar?

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2011 Fd Coach

    Lycka till paugar, svårast blir att få Forsell att sluta tragga sig till gula :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 nov 2011 västraryd

    Jag måste gratulera André o övriga fotbollssektionen till ett bra arbete med val av tränare. Tränare och spelare med föreningskänsla är alltid en bra kobination. Så välkomna som tränare herrar Pergård och Ljunglöv hälsar TPersson VästraRyd även stödf.ordf. :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2011 Kristian

    Vi gör som förra veckan. Om någon/några är sugna på lite "flygande matta" hör av er eller skriv här i gästboken.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2011 Tim

    Trots dessa avhopp blir vi nog ett bra gäng ikväll.
    Se nu till att släppa chipsen och kom upp :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2011 Oskar

    Missar också träningen Idag, missat att jag skulle agera flyttkar idag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2011 Jocke

    Kan inte träna ikväll då jag jobbar...

    Rapportera

    Rapportera