Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Våmbs IF P-19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Våmbs IF P-19.
P-19
Följ oss för uppdateringar
Hej.
Det har tillkommit matcher idag som inte låg när schemat upprättades. Bemanning behövs 10-12 och 12-14. Jag är själv iväg på cup med Våmbs F2015.
Hej! Vi är sena till matchen idag pga strul med kioskschema. Men vi ses snart! Mvh Emma, ledare
Rapportera
Det blir 4 x 3 min med 1 min paus mellan. Total 15min. Barnen spelar i lag om 3 mot 3 så det blir två lag från oss och två lag från igelstorp.
Se schema nedan:
13:00-13:15 uppvärmning
13:15-13:30 Match 1
13:30-13:45 Paus
13:45-14:00 Match 2
14:00-14:15 Paus
14:15-14:30 Match 3
14:30-14:45 Paus
14:45-15:00 Match 4
Japp det har jag koll på. Är det en match eller flera? ☺
Rapportera
Samling 12:45 i igelstorp. Vi börjar uppvärmningen kl 13.
Rapportera
Vilka tider för match gäller imorrn i Igelstorp? 😊
Rapportera
Hej.
Nu är kioskschemat uppdaterat! Alla måste gå in och kolla sina tider.
Dom som ej hade fyllt i enligt kioskschemat själva har jag slimpat ut tider till.
Vi är fortfarande 2 tider kort i v24. 11/6 18.30 samt 13/6 klockan 17.30. Vi har ej spelare för att fylla alla pass. Det innebär att några kommer få stå 2 gånger.
Mvh
Christoffer
Hej. Frågade om intresse för match den 7/6 när vi hade träningen sist och det visade sig att vi var sugna! 😊
Vi har efter det en träning till den 13/6 samt matchen mot Ulvåker 28/6 innan vi tar sommarlov från fotbollen och återkommer i mitten av augusti.
På lördag är det ingen träning då de flesta av barnen spelar klassfotboll. Vi ses åter den 6/6 på Claesborg! Må så gott
Hej och tack för info!
Rapportera