Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Våmbs IF P-19

Följ

P-19

Följ oss för uppdateringar
Följ
Våmbs IF
Fotboll
P-19

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 8 dagar sedan Emma Edberg

    Hej och tack för info!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Christoffer Glimsveden

    Hej.
    Det har tillkommit matcher idag som inte låg när schemat upprättades. Bemanning behövs 10-12 och 12-14. Jag är själv iväg på cup med Våmbs F2015.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Emma Edberg

    Hej! Vi är sena till matchen idag pga strul med kioskschema. Men vi ses snart! Mvh Emma, ledare

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Josefin Lundblad

    Det blir 4 x 3 min med 1 min paus mellan. Total 15min. Barnen spelar i lag om 3 mot 3 så det blir två lag från oss och två lag från igelstorp.

    Se schema nedan:

    13:00-13:15 uppvärmning
    13:15-13:30 Match 1
    13:30-13:45 Paus
    13:45-14:00 Match 2
    14:00-14:15 Paus
    14:15-14:30 Match 3
    14:30-14:45 Paus
    14:45-15:00 Match 4

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Elin Gewargis Bustad

    Japp det har jag koll på. Är det en match eller flera?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Josefin Lundblad

    Samling 12:45 i igelstorp. Vi börjar uppvärmningen kl 13.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 15 dagar sedan Elin Gewargis Bustad

    Vilka tider för match gäller imorrn i Igelstorp? 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Erika Tiverman

    När är samlingen inför matchen den 7/6?

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Christoffer Glimsveden

    Hej.

    Nu är kioskschemat uppdaterat! Alla måste gå in och kolla sina tider.
    Dom som ej hade fyllt i enligt kioskschemat själva har jag slimpat ut tider till.
    Vi är fortfarande 2 tider kort i v24. 11/6 18.30 samt 13/6 klockan 17.30. Vi har ej spelare för att fylla alla pass. Det innebär att några kommer få stå 2 gånger.

    Mvh
    Christoffer

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj Josefin Lundblad

    Hej. Frågade om intresse för match den 7/6 när vi hade träningen sist och det visade sig att vi var sugna! 😊
    Vi har efter det en träning till den 13/6 samt matchen mot Ulvåker 28/6 innan vi tar sommarlov från fotbollen och återkommer i mitten av augusti.
    På lördag är det ingen träning då de flesta av barnen spelar klassfotboll. Vi ses åter den 6/6 på Claesborg! Må så gott

    Rapportera

    Rapportera