Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 15 maj 2009 publik

    Tycker verkligen synd om er i dag killar.
    Ni var värda en seger idag. Håller inte på något av lagen som jag tittade på idag men nui var närmst segern. Syns att ni inte kunde knyta ihop säcken ni hade ju både lägen till 3-1 och 4-1. Och utvisningen som ni fick emot er i slutet var horribel var hittade domaren den.??????
    Ni kommer inte att ligga där ni gör länge till till slut ramlar treorna in. Lycka till

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Tim

    Ska Kristian spela?

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Hjalle

    JOBBA JOBBA JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Tim

    Kom igen nu gubbar!
    Viktig match ikväll det behövs en vinst.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Dolly Parton

    Jag kommer inte på lördag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 maj 2009 Ponna

    Dan: Jag kan bli ett par minuter sen till samlingen imorgon. Är hemma från jobbet 17.20 ungefär....men skyndar mig så gott jag kan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 maj 2009 Ekan

    Som flera sagt innan, dina listor är fan priceless Pära. :D
    Så kul att se folk läxa upp varandra gällande stavning i denna gästboken. Nog många som missat en del lektioner. :P
    Nu laddar vi för vinst i morgon boys!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 maj 2009 Johan

    Linderöd-Wittskövle 4-3 en dålig match

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 maj 2009 Tim

    Jag kommer inte på lördag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 maj 2009 Happy

    Det stämmer och det kan man med hjärn död med DHAN :)

    Rapportera

    Rapportera