Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 maj 2009 Figge

    Jaha ja lika tråkig läsning som vanligt här inne! Hörde under både måndags och onsdagsträningen att PÅ FREDAG DÅ KOMMER FÖRSTA 3 POÄNGAREN men icke sa nicke. Finns flera stycken som hörde mig säga att första 3:an inte kommer förrän mot Degeberga och det tror jag på!

    2009-06-02 KL: 19:00 Venestad - Degeberga. Glöm för fan inte champagnen till detta datum för då ska vi fira Alaget´s första 3:a. Så för er som hoppas på vinst innan dess, ställ in er på kryss och förluster. Men glöm inte: NI FÅR GÄRNA VISA MIG ATT JAG HAR FEL!!!

    På söndag är det däremot dax för det härliga gänget med bibehållen Venestads anda att beträda Vildsvinsvallen och göra sitt yttersta för att fortsätta följa vår formkurva som ni ju vet går spikrakt uppåt!

    vi ses imorgon söndag

    Go Go Devils....

    Ps. Dan kanske dax att plocka fram någon form av taktik som skulle kunna generera i en vinst!. Ds

    Ps2. Kanske låta spelare som är bra spela. Ds2

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj 2009 Hubbe

    Hela kroppen gör fan ont idag, går som en gammal 90-åring. Hade klart vatt värt d om vi hade fått alla poängen igår!! Men vi går framåt, samma vilja o inställning så kommer Vinnö få en match som heter duga!!! Syns ikväll.....

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj 2009 hjalle

    bra kämpat tjejer :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 rödvinspoeten

    Dan: ta inte i så du spricker! Du, jag o alla andra vet att jag bara jävlas lite :)
    Sen att ja e ett miffo e ju inte heller en speciellt väl bevarad hemlighet ju!
    Tror inte Hasse jobbar på dagis!
    Vet att du lägger ner din själ o gör det jävligt väl. skål på er alla syltryggar där ute o hoppas ni får det najs i morgon på festen!!!

    Ps: Datan e de som är i DATORN... :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Hjalle

    Bra kämpat alla idag! Stort beröm till backlinjen som höll ihop det bra! Vi fortsätter kämpa på "pågar". 3:orna kommer snart!

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Dan

    Rödvinpoeten PÄRA!!!!
    Jo då det är han.
    Att sitta där och håna folk som lägger hela sin själ för att du skall kunna spela fotboll är så jag kan spy rätt ut
    skärp nu till dig och sluta runka framför datan ditt jävla miffo.
    Ge dig på folk med din egen intiligens. snacka med Hasse han jobbar på ett dagis.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 rödvinspoeten

    två-två borde innebära att Hjalle får gå :/
    Dan har greppat efter sitt sista halmstrå, även han borde få gå :/
    DETÄR ALDRIG FÖRSENT ATT GE UPP. Se på Hasse, han e så sugen på ett nupp så han prova mä en tupp, men han fick ge upp. så nu granskar han kontaktannonserna mä lupp. Snacka om mupp!
    -Så Hasse, köp en uppblåsbar nasse, så kan du ju tömma din kasse....




    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Dan

    Resultaten denna omgång

    09-05-13 19:00 Vinnö - Rinkaby 2 - 0
    Info 09-05-14 19:00 Linderöd - Vittskövle 4 - 3
    Info 09-05-15 19:00 Everöd - Gualöv 7 - 2
    Info 09-05-15 19:00 Yngsjö - Venestad 2 - 2
    Info 09-05-15 19:00 Degeberga - Näsby 0 - 4
    Info 09-05-15 19:00 Edenryd - Kiaby 1 - 2
    Omg. 7

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 Hubbe

    Bra kämpat idag grabbar, bara bryta ihop o komma igen. 3:an kommer nästa match, bara att fortsätta kämpa. Nu ska ja iallafall bryta ihop med en grogg, får dränka sorgerna!!! Syns imorgon......

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj 2009 ResultatNisse

    Yngsjö - Venestad 2-2
    Målskyttar Venestad: 1-1 Jocke P 2-1 Stoffe A

    Rapportera

    Rapportera