Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 22 maj 2009 Böna

    Fan va gott o komma hem o läsa att NI/VI fixat årets första, men inte sista, trea. Stort gratis killar och hoppas segersången ljöd högt-vill gärna vara med och sjunga nästa match. Ses på måndag - ta ett par stöddiga ikväll det är ni värda.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj 2009 Pära

    Strömberg: Hur fan smakar 3 poäng? Tror nog att korven smakar bättre
    :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj 2009 Strömberg

    Fy fan vad fint 3 poäng kommer smaka ikväll!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj 2009 Jerry

    Lycka till ikväll boys, man ska kanske upp och titta. Figge lira ju. fast jag hoppas inte patentaren körs, vi passar oss upp:-P

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj 2009 Dan

    Jag vet betr Björn

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj 2009 Tim

    Fick sms ifrån Björn.
    Han hinner inte hem ikväll.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 maj 2009 Ekan

    Nyss stigit upp efter 15 timmars febersömn typ. Som Hubbe skrivit här så kan jag inte vara med i morgon Dan. Visserligen har min feber gått ner. Men jag kommer inte orka nåt ändå om jag nu skulle vara feberfri i morgon. :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj 2009 Strömberg

    Joel: Det är så det ska se ut när man säljer .. Hur skulle det se ut med fulla hyllor o rent o snyggt ... Då börjar man fundera på om det är något fel :D .. Men förstår va det är du är ute efter joel ! Kom in med Cv så lovar jag att jag ska göra så gott jag kan för din skull ! !!!! :D

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj 2009 Roger

    Figge !! Jag ser att du har gått över till " the dark side "

    Trodde aldrig du skulle svika oss i b-laget :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 maj 2009 Ponna

    Jag är okej till imorgon!

    Rapportera

    Rapportera