Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Lycka till ikväll boys, man ska kanske upp och titta. Figge lira ju. fast jag hoppas inte patentaren körs, vi passar oss upp:-P
Rapportera
Nyss stigit upp efter 15 timmars febersömn typ. Som Hubbe skrivit här så kan jag inte vara med i morgon Dan. Visserligen har min feber gått ner. Men jag kommer inte orka nåt ändå om jag nu skulle vara feberfri i morgon. :(
Rapportera
Joel: Det är så det ska se ut när man säljer .. Hur skulle det se ut med fulla hyllor o rent o snyggt ... Då börjar man fundera på om det är något fel :D .. Men förstår va det är du är ute efter joel ! Kom in med Cv så lovar jag att jag ska göra så gott jag kan för din skull ! !!!! :D
Rapportera
Figge !! Jag ser att du har gått över till " the dark side "
Trodde aldrig du skulle svika oss i b-laget :)
Fan va gott o komma hem o läsa att NI/VI fixat årets första, men inte sista, trea. Stort gratis killar och hoppas segersången ljöd högt-vill gärna vara med och sjunga nästa match. Ses på måndag - ta ett par stöddiga ikväll det är ni värda.
Rapportera