Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Man vill ju faktiskt svara både alt 1,2 och 4 på webfrågan. Då vi gör 2 mål på 1½ skott i första.
Synd att Strömberg inte får göra två igår. Kan känna att han borde löpt lite mer i djupled :P
Fy fan va det är kul att gå till jobbet klockan 7 på en lördag. Speciellt när man ska tillbaka sen ikväll och jobba till 23. Så här tidigt är man ju inte uppe om man inte väljer att inte sova.
Jag kan tyvärr inte Stoffe. Jag har inga logguppgifter.
Plus att jag har fullt upp att som civil-person anmäla
Albert för agning alt. våld mot tjänstefel.
Fan vad roligt att ha med både uffe å och mange två riktiga legender. på bänken så har vi avbytare som är nästan 180 år gamla tillsammans
Rapportera
Grattis så in i helvete!!!!!! Nu hoppar vi fan inte av tåget! Nu åker vi....
Rapportera
Ps Kan man vänta sig ett klassiskt Törnas Hörna inlägg på detta???Ds
Rapportera
Som sagt så jävla jävla underbart.
På tal om Hjalles lusing: Jag såg att Figge va polare med linjedomaren och att dom snackade ihop sig innan matchen. Jag tror helt enkelt att figge äntligen hittade någon som kunde slå Hjalle på truten åt honom :)
Som sagt så var de fan den goa venestad andan som ledde oss idag.
Trevlig Helg era nötter.
Over and out
Det händer alltid nått när vi spelar!
Varför?
-Är det Jerrys/pära eller vad han heters fel?...h :/
Nu ska jag också iväg till jobbet men inte fan känns det tungt en helg som denna med 3poäng i ryggen.
Rapportera