Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 sep 2009 stoffe Å

    Riktigt kul träning idag. Ok med folk och en skön stämning... Om alla kämpar som FAN för varandra nu så klarar vi ut den här jävla situationen vi har satt oss i.
    Forza "Wenestad Devils"

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2009 Johan

    Jerry kan du inte räkna där är 11 st

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2009 Jerry

    Har venestads dream team bara 10 spelare på plan?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2009 Strömberg

    Missar kvällens träning pgr av jobb! Men är glas klar på onsdag ! Ring mig happy så jag vet att jag får vara med !!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2009 Västra Ryd

    Läste att dreamteam laget var klart nu, men skall det inte ledas av någon ?????? Tycker att vi kör en kandidat på tränare också eller ? . Här är några förslag:
    Ove Olsson, Lasse Lindsröm, Ingvar Johansson, Henrik Fröjd, Eiton Börjesson, Dan Åstedt. Det finns säkert fler men detta var de som vi på västra ryd kom på.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep 2009 Johan

    Happy hur ser det ut inför Onsdag????

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2009 Uffe Åstedt

    Missar oxå träningen på onsdag. Kanske kommer jag på någon inneträning i december. Ha det gott.
    Kämpa och skjut hårt i krysset ofta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 sep 2009 Hjalle

    Skönt att Edenryd med förlorade!! Fortfarande har vi en stor chans och den ska vi ta vara på! Vi ger oss aldrig! Missar träningen imorgon så vi ses på Onsdag :) Tillsammans är vi starka!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2009 Uffe Åstedt

    Ta nu vara på chansen ni har att hänga kvar i sexan, så att jag slipper ställa upp fler gånger i år. Lycka till.
    Ps. Kan man förboka lite av Figges skägg, nu när det ska kioskrensas.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 sep 2009 stoffe Å

    Kan Virus vara den inte allt för IQ rike "människan"(nåja) Pära???

    Rapportera

    Rapportera