Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 sep 2009 Resultat

    3-2 till Vittskövle

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 Någon som vet

    Finns det någon som vet hur det gick för Björnligan eller är det kanske Happys liga ikväll ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 Pära

    De e för att du bor i centrum ju, typ bakom Domus!!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 Dan

    Inga problem
    har inte samma behov som vissa att alltid stå i centrum.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 Pära

    Det e betong Dan. Vill ju inte att du ska åka dit för valfusk!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 Dan

    tar bort mig direkt från Bästa tränare igenom tiderna
    Gör allt för dig Pära.

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 Pära

    Känns som att valet i Afganistan gått mer rätt till än valet av bästa tränare... Tycker även det är skrattretande att man inte kan rösta på pastorn!!!!!!! :/ :/ :/   

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 DAN & HAPPY

    1 PLATS KVAR
    UFFE JÖNSSON TOG EN PLATS. SÅ JUST NU ÄR DET 15 MAN I B-LAGET OCH BARA EN PLATS KVAR

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 DAN & HAPPY

    DET FINNS TVÅ PLATSER KVAR I B-LAGET IKVÄLL
    SAMLING 17.00 I VITTSKÖVLE
    VILKA ANTAR UTMANINGEN OCH STÄLLER UPP FÖR LAGET.
    SVARA HÄR I GÄSTBOKEN ELLER SLÅ MIG EN SIGNAL
    0733-229 284

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 sep 2009 Ponna

    Klar till lördag Dan! Happy: Jag kan spela anfallare ikväll om det behövs!

    Rapportera

    Rapportera