Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 sep 2009 Hubbe #9

    Till publik:
    Ja tänk om ni vatt "ordinarie", fy va hemskt. Tänk om vi hade vatt "ordinarie"!!!! Oj oj oj, då hade vi nog vunnit me minst 15-0. Varför inte bara erkänna att ni förlorade, blev utspelade i mer eller mindre 90 min. Finns inget som heter "ordinarie" lag i dessa serierna, vi har inte haft samma start elva 2 matcher i rad.


    Helt jävla underbar inställning o SPEL igår grabbar, igår spelade vi riktigt fin fotboll. Stundtals rullade vi ut Linderöd fullständigt, radade upp fina målchanser! Matchen kunde lika gärna slutat 4-0, och då tar ja inte i. Underbart och se att ALLA gör sitt jobb, ifrån Andreas till forward. Alla som kommer in ifrån bänken gör sitt jobb, även dom som får stanna på bänken. Även ett stort tack till publiken, som Stoffe A sa tidigare. Vi hör er på plan, skönt med extra stöd. Nu ser vi till och löser denna skits vi satt oss i, samma jobb och inställning kommer krävas i resten av matcherna.

    En sista sak ifrån en överlycklig Hubbe, inte nog me att vi VANN!!!!! Så fick skit laget Arsenal stryk!!!! Mitt älskade United KROSSADE Tottenham med 1-3, trotts spel med en man mindre sista 30 min!!! Kan säga att ÖLEN igår smakade SKIT GOTT!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2009 Hans Vigstål

    Hemkommen från Venestad, akuten, kräftskivan och efterfesten =) Blir jag återigen påmind om.. Visst FAN vi slog ju faktist serietvåan Linderöd idag med 2-0! haha SATAN vilken skön seger! Och jag är verkligen inte som ä den! Och det finns ingen som ja unnar ett mål mer än Venestads bästa spelare, min elementära mittbackskollega Jocke P.. MEN.. utan min lilla tå på bollen hade aldrig hela bollen passerat mållinjen och som alltid, så är det domaren som bestämmer, som dessutom stod ganska bra till i situationen. I matchrapporten står det klart och tydligt Nr 8 som målskytt, alltså sista spelaren på bollen innan den passera mållinjen! Och det är det officiella! nog pratat om detta! =) Hahaha

    Nu suger vi på denna karamellen grabbar men än är det långt kvar...

    Vill även passa på och tacka ALLA rund om krig planen som stöttar oss! Ni tillför mer mer än ni tror!

    Over and out! Nr8

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2009 publik

    Tänk hur det hade sett ut om linderöd hade spelat med "ordinarie laget"!! Njut

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2009 oskar

    1.3.... denna dagen är wunderbar... =) Zlatan dominerade... grym grym grym

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2009 Joel

    Ja bjuder på den Påskar! Andra börjar nyss.
    Zlatan har iaf gjort mål. Alltid nått!

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2009 oskar

    Skönt skönt skönt idag gubbar.. fint med en stadig fylla ikväll,... vilken replik för övrigt joeln... 1-2 efter 41 spelade ! Forza reed devils =)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2009 Jocke

    Fan va gött o få göra mål! :) Bollen är helt klart över linjen innan Stoffe försöker stjäla mitt mål!

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2009 Marita

    FIGGE: Tommy ville inte ta dina 100 kronors lotter (dom som du ska sälja) så jag fick dom med mig hem! Hör av dig så att du kan få dom.
    Marita

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2009 Styrelsen

    Bra jobbat idag grabbar!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 sep 2009 Joel

    Hur fan gick detta till? Var det inte en jäkel över bron som gällde??

    GRATTIS GRABBAR
    Cheers

    PS. Defoe 1-0 efter 49 sek

    Rapportera

    Rapportera