Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Hemkommen från Venestad, akuten, kräftskivan och efterfesten =) Blir jag återigen påmind om.. Visst FAN vi slog ju faktist serietvåan Linderöd idag med 2-0! haha SATAN vilken skön seger! Och jag är verkligen inte som ä den! Och det finns ingen som ja unnar ett mål mer än Venestads bästa spelare, min elementära mittbackskollega Jocke P.. MEN.. utan min lilla tå på bollen hade aldrig hela bollen passerat mållinjen och som alltid, så är det domaren som bestämmer, som dessutom stod ganska bra till i situationen. I matchrapporten står det klart och tydligt Nr 8 som målskytt, alltså sista spelaren på bollen innan den passera mållinjen! Och det är det officiella! nog pratat om detta! =) Hahaha
Nu suger vi på denna karamellen grabbar men än är det långt kvar...
Vill även passa på och tacka ALLA rund om krig planen som stöttar oss! Ni tillför mer mer än ni tror!
Over and out! Nr8
Tänk hur det hade sett ut om linderöd hade spelat med "ordinarie laget"!! Njut
Rapportera
1.3.... denna dagen är wunderbar... =) Zlatan dominerade... grym grym grym
Rapportera
Ja bjuder på den Påskar! Andra börjar nyss.
Zlatan har iaf gjort mål. Alltid nått!
Skönt skönt skönt idag gubbar.. fint med en stadig fylla ikväll,... vilken replik för övrigt joeln... 1-2 efter 41 spelade ! Forza reed devils =)
Rapportera
Fan va gött o få göra mål! :) Bollen är helt klart över linjen innan Stoffe försöker stjäla mitt mål!
Rapportera
FIGGE: Tommy ville inte ta dina 100 kronors lotter (dom som du ska sälja) så jag fick dom med mig hem! Hör av dig så att du kan få dom.
Marita
Hur fan gick detta till? Var det inte en jäkel över bron som gällde??
GRATTIS GRABBAR
Cheers
PS. Defoe 1-0 efter 49 sek
Till publik:
RapporteraJa tänk om ni vatt "ordinarie", fy va hemskt. Tänk om vi hade vatt "ordinarie"!!!! Oj oj oj, då hade vi nog vunnit me minst 15-0. Varför inte bara erkänna att ni förlorade, blev utspelade i mer eller mindre 90 min. Finns inget som heter "ordinarie" lag i dessa serierna, vi har inte haft samma start elva 2 matcher i rad.
Helt jävla underbar inställning o SPEL igår grabbar, igår spelade vi riktigt fin fotboll. Stundtals rullade vi ut Linderöd fullständigt, radade upp fina målchanser! Matchen kunde lika gärna slutat 4-0, och då tar ja inte i. Underbart och se att ALLA gör sitt jobb, ifrån Andreas till forward. Alla som kommer in ifrån bänken gör sitt jobb, även dom som får stanna på bänken. Även ett stort tack till publiken, som Stoffe A sa tidigare. Vi hör er på plan, skönt med extra stöd. Nu ser vi till och löser denna skits vi satt oss i, samma jobb och inställning kommer krävas i resten av matcherna.
En sista sak ifrån en överlycklig Hubbe, inte nog me att vi VANN!!!!! Så fick skit laget Arsenal stryk!!!! Mitt älskade United KROSSADE Tottenham med 1-3, trotts spel med en man mindre sista 30 min!!! Kan säga att ÖLEN igår smakade SKIT GOTT!!!!!!