Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 14 sep 2009 Västra Ryd igen

    Tyvärr Stoffe Åstedt, det var inte dej jag menade

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2009 Västra Ryd

    Jag har alltid gillat Happys stil och kan inte tro att jag är Stoffes ENDA fan HAN ÄR JU BARA BÄST.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2009 stoffeÅ

    verkar bli en kul träning hubbe. Du och jag kan sitta hos dig o dricka en bira istället.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2009 Jocke

    Tränar inte ikväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2009 Hubbe #9

    Kommer oxo ikväll....

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2009 stoffe Å

    Hoppas att lika många kommer och tränar ikväll som förra gången, känns som att det inte skadar iaf.
    Jag kommer.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2009 Hubbe #9

    Nu ska du inte va bitter Tim, inte mitt fel att Arsenal är ett (skitlag). GLORY GLORY MANUNITED!!!!!!!!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2009 Tim

    Eller tre beror på hur du räknar

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2009 Tim

    Hubbe skitlag är ett ord!
    Skit ner dig är två!

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 sep 2009 stoffe Å

    Riktigt riktigt gott killar. Fan vad underbart att få höra till Venestad Devils. Nu kör vi in i det sista och styr upp detta. Som Linderöd skrev, vi är för bra för att trilla ur denna serien.

    Rapportera

    Rapportera