Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om UNIK FK P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 22 sep 2025 Cabdi Ahmed

    Hej de är Abdi jag undrar varför de är bara ett lag som skulle va med på parkcupen kommer salman få var med? MVh Abdi

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2025 Ola Blomkvist

    Hej UNIK FK P13!

    Jag vill gärna tipsa er om en riktigt kul höstlovsaktivitet! Vi arrangerar för elfte året i rad en fotbollsskola tillsammans med Real Madrid Foundation i Stockholm och där ni kan se fram emot rolig och utvecklande träning enligt Real Madrids metodik.

    Vi har grupper för både utespelare och målvakter och träningen leds av instruktörer från Real Madrid Foundation, vilket gör detta till en unik chans att få lära sig fotboll från en av världens största fotbollsklubbar.

    Ni är varmt välkomna. Kom själv eller samla några från laget och gör det till en gemensam upplevelse på höstlovet. Hoppas vi ses!

    Läs mer och anmäl er på: www.frmclinicssweden.com

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2025 Cabdi Ahmed

    Hej de är Abdi jag undrar om salman kan få skjus
    Mvh Abdi

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj 2024 Oskar Nilsson

    Hej Abdi och alla andra

    Till varje match kallar vi 10 spelare vilket är det antal spelare både förbundet och klubben rekommenderar. Och som även vi tränare tycker är ett lagom antal för att alla på matchen ska få lagom med speltid.

    Eftersom det är lite fler än 20 killar i laget betyder det att alla inte kan vara med på alla matcher. Ofta löser det sig naturligt för att någon ändå är borta eller sjuk.

    Men ibland måste tyvärr någon stå över. Då kallar vi tränare spelare utifrån närvaro på träningarna, framförallt de senaste 1-2 veckorna.
    Detta är också något vi har pratat med killarna om.

    Mvh,
    Oskar

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj 2024 Cabdi Ahmed

    Hej jag undrar varför Salman inte kallt på matchen imorgon 19/5
    Mvh
    Cabdi

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 apr 2024 Oskar Nilsson

    Oh ja, det är träningsmatcher imorgon.
    Samling 07:50 på konstgräset vid Sävja IP.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 apr 2024 Lena Eriksson

    Hej! Blir det träningsmatch på söndag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 apr 2024 Cabdi Ahmed

    Salman kommer till matchen

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 dec 2023 Annelie Hwass

    Tack så mycket! God jul till er med!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 dec 2023 Martin Eklind

    Tack alla tränare för ert engagemang och uppoffringar som lett till fotbollsträningar, matcher och att barnen kunnat ha roligt ihop.

    God jul och gott nytt år!

    Rapportera

    Rapportera