Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tabergs SK P-13

Följ

P-13

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 sep 2020 Caroline Sandberg

    Alex Y är gärna med på lördag. Skriver här då jag inte kunde kommentarer händelsen jag fick utskickat. Hoppas ni läser gästboken =)

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2020 Caroline Sandberg

    Alex Y är sjuk så han kommer inte på dagens träning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj 2020 Roger Karlsson

    Ville kommer inte imorgon 1/6. Sjuk.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj 2020 Caroline Sandberg

    Alex Y kommer inte idag 18/5. (förkyld)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 maj 2019 Ola Sahlstedt

    Viggo Sahlstedt kommer inte på träningen ikväll. Han har fått en hemsk hosta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 apr 2019 Ola Sahlstedt

    Viggo S kommer inte på fotbollsträningen imorgon. Han har simskoleavslutning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar 2019 Ola Sahlstedt

    Hej Emil och Alexander! Troligen kan vi inte närvara på föräldramötet. Jag är i Sthlm och min man är barnvakt med 5 barn därhemma🙈 Bra initiativ dock! Vi har några tankar. T ex att köra 1,5 timmes träning, när man ändå är där liksom. Blir lite mer tid för allt. Och att få in så många träningar som går. I höstas blev det bara 3 tillfällen, det kändes fattigt! Tror många av ungarna vill sparka boll så mycket de får... Och vi hjälper gärna till på träningarna om vi har möjlighet. Så det rullar på bra. Det är ju rätt många barn ändå

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 mar 2019 Daniel Eriksson

    Hej. Jag kan inte komma på föräldramötet, är på innebandycup

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep 2018 Daniel Eriksson

    Vera kommer inte träna idag, hon är sjuk

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2018 Ola Sahlstedt

    Hej! Beroende på om ni får tag i ersättare eller inte- kan ni snälla meddela om träningen blir av eller inte senast vid 9-tiden imorgon bitti? Det skulle uppskattas. Har ingen lust att åka ned och så är det inget...

    Rapportera

    Rapportera