Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torshälla-Nyby IS P14

Följ

P14

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 21 nov 2021 Karin Hardman

    Hej på er. Ville bara kolla om vi kommer köra något inomhus efter årsskiftet? 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 okt 2021 Emelie Nilsson

    Hej! Jag hittar inte länken där man ska anmäla sig? // Emelie

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2021 Katrina Lepschi Zettervall

    Hej Emelie! Tack för info. Välkomna!
    Hälsningar Katrina

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 okt 2021 Emelie Nilsson

    Hej! Teodor nilsson kommer på träning imorgon 3/9. Med vänlig hälsning, Emelie

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2021 Erik Johansson Englund

    Hej Johanna!

    Det går jättebra😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 sep 2021 Johanna Kvarnerud

    Hej, är det ok om min grabb kommer och testtränar imorgon?
    Hälsningar Johanna

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 sep 2021 Erik Johansson Englund

    Ok! Tack för info😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 sep 2021 Erik Johansson Englund

    Hej Alexandra!
    Vi har inte börjat spela matcher ännu, men ja det stämmer att man anmäler sig på samma sätt😊

    /Erik

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 sep 2021 Erik Johansson Englund

    Hej Karin!
    Vi kör utomhus så länge det går, vi siktar på någon gång i november. Sen har vi uppehåll till slutet av januari:)

    /Erik

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 sep 2021 Karin Hardman

    Hej på er tänkte kolla hur länge ni tänkt att köra utomhus? Och är tanken att köra inne sen?:)

    Rapportera

    Rapportera