Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torshälla-Nyby IS F12

Följ

F12

Följ oss för uppdateringar
Följ
Torshälla-Nyby IS
Fotboll
F12

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 10 maj 2022 Marie Gustafsson

    Jag har också swishat, så Moa U kan få sitt pannband ikväll eller på torsdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 maj 2022 Anna-Karin Stenstrand

    Hej Petra!
    Jag har swishat för Elviras pannband. Hon kommer på träningen på torsdag. Anna-Karin

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 maj 2022 Johanna Arringer

    Hej Petra!
    Du kan ge Ellen våra pannband idag för jag kommer inte. Jag har swishat dig. /Johanna

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 maj 2022 Petra Wågert

    Förtydligande - jag är där slutet av träningen 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 maj 2022 Petra Wågert

    Imorgon levererar jag pannband till er som inte fått än. Kan ni inte komma imorgon så swisha så lämnar jag/Lova till spelaren imorgon, på torsdag eller vid match i helgen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 maj 2022 Petra Wågert

    Pannbanden har kommit! Jag delar ut dem och tar emot Swish (35 kr) kl.18.30-19 vid träningen imorgon. Hör av er om ni inte kan imorgon så löser vi det. /Petra (070-71 77 963)

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 apr 2022 Johanna Arringer

    Hej Linda!
    Leah är kallad till att vara bollkalle den 20/5 och där är hon iklickad att hon kan.😅 Så det är lugnt att hon inte kan vara det i helgen. 😅
    Mvh Johanna

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 apr 2022 Linda Carling

    Hej, vi kan tyvärr inte ta kiosk eller vara bollkalle på söndag. Självklart en annan ggn. Linda & Leah

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 apr 2022 Petra Wågert

    Nu är sömmerskan igång med pannbanden! Det finns mer tyg hemma om någon vill komplettera beställningen. Skicka i så fall sms till mig: 070-7177963.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr 2022 Marina Öhrman

    Hej alla underbara fotbollsföräldrar!

    Nu är det dax för vårt lag att bemanna kiosken!

    1/5 kl 12.00 så spelar damlaget match.

    Vi behöver 2-3 föräldrar och så många barn som möjligt så de kan agera boll-kalle under matchen.

    Vi öppnar kiosken 30min innan matchen börjar och stänger 30min efter matchslutet.

    När jag vet vilka som kan bemanna så mejlar jag ut mer info om vad som gäller.

    Rapportera

    Rapportera