Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sätra IF P15-16

Följ

P15-16

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 21 maj Johan Pettersson

    Hej,

    Matchen på lördag har flyttats 20 minuter.
    Ny matchstart är 12.10 och vi samlas 11.30. Hoppas att det funkar för alla kallade.

    Vi ses på lördag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Magnus Andersson

    Vi mötte ett riktigt bra lag, det var verkligen 2 spelande lag på planen idag. Och det märktes att vi har tränat kondition för i sista "perioden" var vi klart bästa laget på planen. Så kul att se hur grabbarna kämpade och inte visade några sura miner. Både jag och Johan är supernöjda över hur grabbarna spelar och hur de tar till sig det vi gör på träningarna

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Patrik Söderström

    Nyfiken hur gick matchen i dag

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Johan Pettersson

    Nej vi har familjekväll på skolan. Men vill man komma hit och spela får man det 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 maj Simon Canolli

    Är det ingen träning på tisdag? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj Johan Pettersson

    Samling 11.45. Matchstart 12.30. Kan ha missat att lägga in det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 maj Anna Lövgren

    Är det samling kl 12:30 imorgon eller är det matchstart?

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 maj Sofie Starck

    Egon kommer, dom blev sena, dom borde va där till ca 17.50

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 maj Patrik Söderström

    Hej egon kan inte vara med den 16 på matchen vi är bort resta

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 maj Sofie Starck

    Hej! Eftersom det bara va jag & en förälder till som hjälpte till med städningen idag så hann vi inte allt som va tänkt. Kiosken är klar men omklädningsrummen är kvar. Där behövs det kollas igenom & eventuellt fylla på med papper & sånt. Så jag hoppas att nån/några föräldrar kan fixa det under träningen på torsdag.

    Allt blir ju liksom lättare om vi hjälps åt!

    Rapportera

    Rapportera