Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sätra IF P15-16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sätra IF P15-16.
P15-16
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Hej, Påminner om spelaravgift på 500kr som skulle varit betald igår. Swisha till 123-366 78 88 (Sätra IF). Märk med Avgift och spelarens namn.
Kolla gärna mailen om ni fått från Sätra IF angående medlemskap i föreningen. Har ni inte fått det får ni gärna komma fram imorgon.
Det finns gott om fika bröd just nu. Jag har tänkt å va i kiosken och jag hörde ryktas att Mattias skulle sköta grillen.
Rapportera
Bra där!! Behövs det att jag tar med lite mer bullar?? Eller är det fler som bakar?
Vem får jag sällskap av i kiosken i morgon??
Hej. Nu har vi varit och fyllt på till matcherna imorgon. Allt fika som står i kylen kan vi sälja, tog även fram lite från frysen så det är tinat till imorgon.
Köpte även isglass och strutglass som vi kan sälja imorgon. Har skrivit upp det på pris listan.
Hej,
Matchen på lördag har flyttats 20 minuter.
Ny matchstart är 12.10 och vi samlas 11.30. Hoppas att det funkar för alla kallade.
Vi ses på lördag!
Svante åker direkt till matchen i morgon, men vart är den? Vilken IP??
Rapportera