Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Samuelsdals IF P-18 Fotboll

Följ

P-18 Fotboll

Följ oss för uppdateringar
Följ
Samuelsdals IF
Fotboll
P-18 Fotboll

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 4 dagar sedan Amanda Held

    Ingen träning nu på torsdag! Vi tänkte att många kör fotbollsskola så det kan vara skönt med lite paus. Nästa träning är 29/6

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Johanna Linder

    Tack för info! Kommer det att vara träning på torsdag denna vecka?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Amanda Held

    Hej!

    Samuelsdals IP kommer stänga av planerna från och med onsdag denna vecka.

    Då vi kommer komma igång relativt sent efter uppehållet så tänker vi att vi kör träningar för dom som är hemma och vill v.27 + v.28. Samma dagar och tider som innan men på dalavallen

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Cassandra Johannesson

    Hej hej.
    Mårten kommer inte till träningen ikväll.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Dennis Axelsson

    Vi ställer in dagens träning. Cupen i helgen som var ihop med regnet har slitit på planen som är geggig. Vi låter den vila till torsdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Amanda Held

    Hej!

    Vi kommer köra sista träningen den 2 juli innan vi tar sommaruppehåll fram till den 17 augusti när vi tränare är tillbaka i stan igen.
    Det blir ett ganska långt uppehåll, finns det någon förälder och barn som vill komma igång och spela från i början av augusti? Isåfall tänker vi att man gärna får sträcka upp handen om man kan tänka sig att hålla i några träningar. Det kommer säkert vara en mindre grupp barn och det kan vara kul att få spela mycket match eller öva skott :)

    /tränarna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 19 dagar sedan Amanda Held

    Hej!

    Bra att du stämmer av Johanna.

    Vi är med i en grupp med lag från olika föreningar runt om i Falun för att dra ihop och spela sammandrag tillsammans. Tyvärr är det inga flera som räckt upp handen för att arrangera förutom Svärdsjö ,som vi kört, och vi. Därför kollar vi på alternativ. Vi kommer därför satsa på Svärdsjö minicup och SportEwa. Skickar kallelse så får vi ett begrepp om hur många lag vi ska anmäla per cup

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Johanna Linder

    Hej! Finns det några fler inplanerade sammandrag/matcher för killarna? Vore kanon att få ta del av eventuella datum inför sommarplaneringen 😉

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj Fredrik Johannesson

    Jag kan hjälpa till imorn

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj Dennis Axelsson

    Hej!

    Imorgon torsdag är de kort om ledare. Om det finns föräldrar som vill stötta vid övningar tar vi tacksamt emot hjälp!

    Forza SIF!

    Rapportera

    Rapportera