Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sigtuna IF Fotboll F10/11 (inaktiv)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sigtuna IF Fotboll F10/11 (inaktiv).
F10/11 (inaktiv)
Följ oss för uppdateringar
Hej Pia! Finns det fyra platser? Annars kan jag köra och har då Amanda, Emme, Edith och Lotten i bilen.
Rapportera
Tack för info Vibeke!
Har det löst sig med skjuts för alla andra? Annars hör av er till mig!
Vh Pia
Hej! Finns det plats för Emme och Edith i någon bil till Uppsalaträningen på måndag?
Rapportera
Åh vad bra! Ja, dom kommer. Stort tack! Trodde dom var borta efter premiäranvändning… 😅
Rapportera
Hej Linda, jag har kläderna! 👍 kommer tjejerna imorgon på träningen? Jag kan ta med mig då!
Rapportera
Hej! Emme och Edith lämnade sina långbyxor och en långärmad tröja i omklädningsrum 3 under matchen ikväll. När de (som sist iväg) skulle hämta dom var de inte kvar. Kan någon annan ha fått dom med sig möjligen?
//Linda
Jag har 3 platser, så super om du kan Sofia!
RapporteraJulia, har Palina plats? Annars kan hon åka med mig!