Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sigtuna IF Fotboll F10/11 (inaktiv)

Följ

F10/11 (inaktiv)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sigtuna IF Fotboll
Fotboll
F10/11 (inaktiv)

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 16 feb 2024 Ingegerd Ludviksen

    Godmorgon
    Liv har fått förhinder till lördagsmatchen!
    Mailat Toni
    Mvh
    Ingegerd

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 jan 2024 Pia Nielsen

    Det var tråkigt att höra Vibeke, om Jennifer skulle ångra sig längre fram är hon varmt välkommen tillbaka.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 nov 2023 Karin Olovsson

    Jag vill påminna om att fylla i enkäten som vi skickat ut! Svara gärna tillsammans så ni vuxna vet hur tjejerna resonerar när det blir dags för föräldramöte inom kort. Fortsatt trevlig helg!

    Här är länken till den: https://forms.gle/L5UHooZnrYDDJgML7

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 okt 2023 Pernilla Lindholm Ismail

    Tyra åker direkt till Kallhäll imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2023 Jonas

    Obs: ändrad tid gäller endast f10 till Lidingö-cupen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2023 Martin Lindgren

    Ja det är det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2023 Martin Lindgren

    Ja, räkna med att vi är utomhus. Jag vet inte hur faciliteterna ser ut där men det kan nog tänkas vara trångt om plats inomhus. Så kläder för att vara utomhus hela dagen behövs.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2023 Ida Fredriksson

    En annan sak, som förstagångs föräldrar på cup, ska man räkna med att stå ute en hel dag (och klä sig därefter)? Finns det möjlighet att vara inomhus? (Står man ute o käkar sin burgare) Så många frågor..

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 okt 2023 Martin Lindgren

    Sista matchen för oss är 13.40. Jag hittar dessvärre ingen information om prisutdelning men det är sista matchen i cupen så om det är någon borde det ske ganska omedelbart därefter.

    I kiosken/grillen tar man både kort och swish, men som förväntat inga kontanter. Så se till att skicka med tjejerna pengar och möjlighet att betala eller egen matsäck.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 okt 2023 Martin Lindgren

    Ja, det ska finnas kiosk/grill med korv, hamburgare mm.

    Rapportera

    Rapportera